نیوزفید جدید فیسبوک ظاهری مشابه نسخه قدیمی دارد

0
366

کالاسودا – نیوزفید جدید فیسبوک که قرار بود کیفیتی بالا و جدید داشته باشد، گویی مشابه با همان نیوزفید کیفیت پایین قبلی است.

اگر از کاربران فیسبوک باشید و امروز صفحه خبری یا نیوزفید ان را بالا و پایین کرده باشید، شاید متوجه تغییرات مهمی که در نحوه قراردادن خبر روی این فید ایجاد شده ، نشده باشید. به گفته مارک زوکربرگ قسمت نیوزفید طی چند ماه گذشته دچار تغییرات مختلفی در خصوص اولویت بندی خبرها شده است.

 مدیر عامل فیسبوک در این باره بیان کرد که اولویت بندی با کیفیت بالا و اخبار محلی با این امید انجام میشود که خبرهای جعلی در این پلتفرم حداقل اگر نتواند حذف شود، اما کاهش یابد.

با این حال به رغم آنچه که توسط این شرکت عنوان شده و ان به روزرسانی های جالب اخبار است، اما وضعیت نیوزفید در طول روز به همان گونه که هست باقی می ماند: اخبار جعلی هنوز هم در این بخش دست به دست میشوند و فاکس نیوز محبوب فیسبوک همچنان در صدر است.

در عین حال تنها چیزی که به طور ناعادلانه برای ناشرین خبر تغییر کرده است تعامل است. به این معنا که افراد با اطلاعاتی که توسط برندهای رسانه ای منتشر میشود، تعامل کمتری دارند. این حقایق نا امید کننده توسط شرکت تحلیلی NewsWhip معرفی شده است که در نگاهی گذرا به فعالیتهای ماه آوریل فیسبوک طی گزارشی منتشر شده است.

با عضويت در کانال تلگرام کالاسودا در ساعت 9 هر شب به آخرين اخبار حوزه تکنولوژي گوش دهيد

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها