جنگ ستارگان با Stormtrooper Robot به خانه مخاطبان آمد

0
645
جنگ ستارگان با Stormtrooper Robot به خانه مخاطبان آمد|کالاسودا

جنگ ستارگان با Stormtrooper Robot به خانه مخاطبان آمد|کالاسوداکالاسودا_یکی از جدیدترین روبات های جذاب خانگی Stormtrooper Robot است که با الگوگیری و الهام از مجموعه فیلم های جنگ ستارگان ساخته شده است .

اگر شما هم طرفدار سری فیلم های جنگ ستارگان باشید . قطعا با شخصیت های این فیلم آشنا هستید .جنگ ستارگان نام  مجموعه فیلم هایی سینمایی است که در ژانر فضایی ساخته شده است .  جورج لوکاس کارگردان آمریکایی خالق این مجموعه فیلم ها است و از آن به عنوان یکی از موفق‌ترین و تاثیرگذارترین فرانشیزها در صنعت سینما یاد می‌کنند.

تاکنون دو تریلوژی (سه‌گانه) سینمایی تحت عنوان جنگ ستارگان ارائه شده و فیلم دیگری از یک تریلوژی جدید و در دست ساخت نیز به روی پرده سینما رفته است.

 قسمت‌های چهارم تا ششم در سال‌های دهه هفتاد و هشتاد میلادی و قسمت‌های اول تا سوم از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۵ میلادی، ساخته شده اند.

 لوکاس، فیلمنامهٔ شش قسمت نخست این مجموعه را نوشته و کارگردانی قسمت‌های اول تا چهارم نیز به عهده او بوده است. فیلم‌ها در دو استودیوی «آوای اسکای‌واکر»و «نور و جادوی صنعتی» ساخته و توسط فاکس قرن بیستم پخش شده‌اند.

این سری فیلم، مجموعاً هفت و نیم میلیارد دلار فروش جهانی داشته و بر اساس آن کتابها، بازی‌های ویدیویی، انیمیشن و محصولات تجاری بسیاری ارائه شده است.

اکنون Stormtrooper Robot به عنوان یک روبات هوشمند و بامزه در اختیار کاربران قرار گرفته است.

 این روبات با یک برنامه واقعیت افزوده به کاربران خدمات ارائه می دهد. . Stormtrooper Robot  به کاربران اجازه می دهد تا از طریق صدا به کنترل روبات پرداخته و فرمان هایی نیز برای روبات ارسال کند.

بنابراین کاربر می تواند از هر گوشه از خانه ، پیغام های مبتنی بر فرمان صوتی را برای روبات ارسال کند.افزون بر این ها، شما می توانید با استفاده از رابط برنامه نیز فرمان های خود را اجرا کنید.

این روبات جذاب دارای دو دوربین و نمایشگر است که بر پایه سیستم تشخیص چهره عمل می کند.بنابراین Stormtrooper Robot  می تواند فورا شما را در هنگام ورود به اتاق تشخیص دهد.

 در حالت Sentry Patrolling، شما حتی می توانید از طریق روبات  هوشمندتان در خانه گشت زنی کرده و امنیت خانه را از راه دور کنترل کنید .

قیمت این روبات فوق العاده 300 دلار است .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها