حالت چندنفره بازی Mario Kart Tour از 18 اسفند

0
1234

حالت چندنفره بازی Mario Kart Tour از 8 مارس یا 18 اسفند در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد و شما می‌توانید به صورت آفلاین و آنلاین این بازی را چندنفره بازی کنید.

به گزارش کالاسودا و به نقل ورج، نینتندو روز دوشنبه اعلام کرد که بازی Mario Kart Tour تکرار موبایلی بازی سری Mario Kart که 6 ماه پیش اواخر سپتامبر رونمایی شده بود، اواخر این هفته حالت چندنفره را در دسترس قرار می‌دهد.

از یکشنبه 8 مارس ساعت 11 بعدازظهر می توانید با حداکثر هفت بازیکن این بازی را به صورت محلی یا آنلاین بازی کنید. حالت چندنفره #MarioKartTour در تاریخ 8 مارس منتشر می‌شود.

این بازی یک نسخه ساده از بازی ماریو کارت است که می‌توانید آن را روی گوشی خود بازی کنید.کل بازی از طریق لمس کنترل می‌شود و حتی لازم نیست که برای حرکت رو به جلو یک شتاب دهنده را فشار دهید. برای چپ و راست رفتن نیز تنها باید انگشت خود را به چپ یا راست بکشید.

این بازی رایگان است اما دارای یک حالت پریمیوم پولی است که می توانید برای کسب شخصیت‌های تصادفی یا خرید ماشین های خاص برای آن هزینه کنید. همچنین یک اشتراک 4.99 دلاری ماهانه نیز وجود دارد که برخی آیتم‌های قفل درون بازی و حالت 200cc را فعال می‌کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها