حضور سامسونگ در نمایشگاه یوروکوچینا ۲۰۱۸

0
322

کالاسودا – شرکت سامسونگ امسال برای اولین بار در نمایشگاه دو سالانه یوروکوچینا (EuroCucina) در شهر میلان ایتالیا شرکت کرد.

هدف از حضور در یوروکوچینای ۲۰۱۸ ارتقای شهرت و جایگاه وجهه این برند در میان کاربران و معرفی محصولاتی است که می‌ توانند زندگی شما را تغییر دهند.

بی‌کی کانگ، معاون مدیر اجرایی بخش فروش و بازاریابی جهانی لوازم دیجیتال سامسونگ می گوید : بسیار خوشحالیم که جدیدترین لوازم خانگی ‌مان را برای اولین بار در نمایشگاه یوروچینای میلان به نمایش می‌گذاریم. امیدواریم حضور ما در این نمایشگاه نشان ‌دهنده تعهد سامسونگ به نوآوری در حوزه لوازم خانگی و آشپزخانه و آسایش همیشگی کاربران در زندگی‌ روزمره ‌شان باشد.

سامسونگ مجموعه کامل محصولات خانگی خود را در نمایشگاه یوروکوچینا معرفی می ‌کند که از مهم ‌ترین آن ها می‌ توان به اجاق گازهای Dual Cook Flex، دستگاه ظرفشویی WaterWall ، یا اجاق‌ گاز رومیزی Virtual Flame  اشاره کرد که در روزهای آینده به تفصیل در مورد این محصولات جدید در کالاسودا خواهیم نوشت.

بازدیدکنندگان از غرفه سامسونگ امکان خواهند داشت تا فناوری ‌های منحصر به فرد سامسونگ در حوزه لوازم خانگی مانند Family Hub و قابلیت‌ های آن را از نزدیک دیده و تجربه کنند. فناوری Family Hub سامسونگ روشی ساده و آسان برای اتصال تمامی لوازم خانگی هوشمندتان است که قابلیت‌ هایی مانند بیکسبی، برنامه‌ ریز غذا، لیست خرید و دستور غذا را نیز پشتیبانی می‌ کند.

با عضويت در کانال تلگرام کالاسودا در ساعت 9 هر شب به آخرين اخبار حوزه تکنولوژي گوش دهيد