حفظ رطوبت مواد با فناوری خنک ‌کنندگی دوگانه سامسونگ

0
1290

کالاسودا – در بازه تعطیلاتی همانند عید نوروز، بسیاری از مردم سبزیجات مصرفی خود را به اندازه مصرف چند روز میخرند و در یخچال نگهداری میکنند.

سبزیجات و میوه‌ها معمولا بهترین مزه و بیشترین خاصیت را زمانی دارند که تر و تازه مصرف شوند. اما نمیتوان هر روز و تنها به اندازه مصرف همان روز میوه و سبزیجات تهیه کرد. روشی سنتی این بود که آنها را داخل روزنامه یا دستمال مرطوب می‌پیچیدند و گفته میشد این کار آنها را برای مدت بیشتری تازه نگه میدارد. نتیجه پیچیده شدن میوه داخل روزنامه یا دستمال مرطوب آن بود که رطوبت میوه‌ها و سبزیجات خیلی دیرتر از دست میرفت.

اما امروز راه‌ حلهای بسیار بهتر و کارآمدتری هم وجود دارد، مثل یخچالهای سری FSR سامسونگ که مجهز به سیستم خنک ‌کنندگی دوگانه (Twin Cooling) هستند. در این سیستم گردش هوای بخش یخچال و فریزر از هم جداست، در نتیجه رطوبت مواد داخل یخچال تا ۷۰٪ حفظ می‌شود در حالیکه در یخچال های متداول رطوبت تنها تا ۳۰٪ حفظ می‌شود. یعنی در FSR سامسونگ میوه‌ها تا دو برابر بیشتر تازه میمانند.

همچنین در قسمت فریزر با تفکیک هوای در حال گردش بخش‌ فریزر از بخش یخچال، فضای  فریزر مناسب برای نگهداری گوشت و مرغ می شود. به این ترتیب صدمه‌ای به بافت آنها وارد نشده و طعم و مزه اولیه خود را از دست نمیدهند.

 با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها