حل شدن مشکل شناسایی صورت کاربران با ماسک در iOS با روشی متفاوت

0
316

جدیدترین نسخه بتای iOS 13 به کاربرانی که ماسک می‌زنند، اجازه بازکردن قفل گوشی را سریع می‌دهد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از ورج، نسخه بتای جدید برای کاربرانی که ساعتها در محل کار یا بیرون از خانه مجبور به زدن ماسک هستند، تعریف شده تا بتوانند بدون دغدغه خاطر و مشکل قفل گوشی خود را باز کنند.

techtimes در این باره نوشت: در شرایطی که زدن ماسک صورت اجباری است، گزارش‌های زیادی درباره عدم شناسایی چهره یا هنگام تاریکی هوا گزارش شده است.

قرار است قابلیت جدید روی سیستم عامل عادی هم فعال شده و کاربر با کشیدن انگشت دست خود از پایین اسکرین به بالا و وارد کردن رمز عبورpasscode وارد سیستم شود.

این سریع‌تر و آسان‌تر از فرآیند ورود عادی به سیستم است. در صورت روشن بودن Face ID، ابتدا آیفون سعی می‌کند قبل از ارائه گزینه رمز عبور، که باعث به تأخیر افتادن دسترسی کاربر می‌شود، چهره کاربر را شناسایی کنید.

با این حال، هنوز هیچ تاریخی برای عرضه‌ی رسمی و عادی آن وجود ندارد، اگرچه توسعه دهندگان هم اکنون می‌توانند به نسخه بتای این نرم افزار دسترسی پیدا کنند. پیش بینی می‌شود بروزرسانی جدید نرم افزار جزئیات را برطرف کرده و به مسائل مربوط به COVID-19 بپردازد.

همچنین این نسخه به روزرسانی اولین نسخه‌ی ابزار کمکی مقامات بهداشت عمومی برای ایجاد اطلاعیه‌های COVID-19 برای آیفون، قبل از نسخه نهایی در اواسط ماه مه را نیز ارائه می‌دهد. این بخشی از همکاری اپل با گوگل برای ایجاد یک سیستم ردیابی مخاطب برای تلفن‌های هوشمند است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها