چگونه خانه مان را به یک خانه هوشمند میلیارد دلاری تبدیل کنیم؟

0
265
چگونه خانه مان را به یک خانه هوشمند میلیارد دلاری تبدیل کنیم؟

دزدگیرهای ویدیویی ، دستیارهای هوشمند ، ترموستاتهای هوشمند ، چراغهای هوشمند ، دریچه های آب هوشمند ، آبپاش های هوشمند و سیستم های هوشمند پرده را می توانید این روزها برای خانه های خود استفاده کنید تا ظاهرا آن را به یک خانه هوشمند میلیاردی تبدیل کنید!

شما می توانید بسیاری از این دستگاه ها را به راحتی نصب کنید تا تجربه ای مشابه خانه های لاکچری در خانه خود داشته باشید. خبر خوب این است که اکثر این دستگاه ها در دسترس و مقرون به صرفه است. در ادامه با تعدادی از این دستگاه ها آشنا خواهید شد.

زنگ درب ویدئویی مشترک در تمام خانه ها

تقریبا تمام خانه های لاکچری که ما بررسی کردیم از یک زنگ درب ویدئویی بهره مند بوده اند. و این منطقی است. دکمه های درب ویدیویی از جمله مهمترین دستگاه های هوشمند است که می توانید خودتان داشته باشید و اکنون که من یکی از آنها را دارم، نمی توانم بدون آن زندگی کنم. درب های ویدئویی ، امنیت و آرامش خاطر شما را ، چه در خانه ، چه خارج در خانه فراهم می کنند.

با استفاده از یک درب هوشمند ویدیویی، می توانید ببینید چه کسی پشت در خانه شماست بدون اینکه کاری که انجام می دهید را متوقف کنید. به کمک اپلیکیشن یا نمایشگر هوشمند محصول، می توانید ببینید که چه کسی پشت در است؟ وکیلتان؟ پیک یا عضوی از خانواده تان؟ و هنگامی که فردی بسته ای برایتان فرستاده و خانه نبوده اید، می توانید ویدئوها را چک کرده و آن را پیگیری کنید.

اکثر این خانه ها دارای یک زنگ درب ویدیویی Nest Hello هستند که یک انتخاب عالی است. اما برای چیزی که مقرون به صرفه تر است می توانید برند Eufy Doorbell را در نظر بگیرید. این تقریباً همان ویژگی های Nest Hello را با هزینه کمتری دارد.

زنگ درب ویدئویی مشترک در تمام خانه ها

با بلندگوها و نمایشگر هوشمند، زنگ  درب ویدئویی خود را تقویت کنید

هر خانه ای که وارد می شدم حداقل یک بلندگو یا صفحه نمایش هوشمند داشت. با توجه به کمبود مراکز یا هاب های هوشمند تعجب آور نیست. اگر نمی خواهید اتوماسیون پیشرفته استفاده کنید، می توانید از پیچیدگی یک مرکز هوشمند عبور کرده و به Google یا Alexa برای کنترل دستگاههای هوشمند خود متکی باشید. و اگر می خواهید صدای همه جانبه در خانه باشید ، با قرار دادن دستگاه های Echo یا Google Home در اطراف خانه تان تا حدودی این هدف را اجرا کنید.

برای آشپزخانه و محل کار شما یک صفحه نمایش هوشمند مانند Nest Hub یا Echo Show بهترین انتخاب است. آنها صدای مناسبی را برای موسیقی به وجود می آورند ، اما مهمتر از همه ، آنها به Nest Hello و زنگ درب ویدئویی نیز متصل می شوند.

این کار به دو روش اتفاق می افتد. اگر بلندگوهای هوشمند در سرتاسر خانه خود دارید ، آنها می توانند به عنوان دزدگیر برای درب شما عمل کنند. به عنوان مثال اگر نتوانید صدای زنگ خانه خود را از زیرزمین بشنوید ،  استفاده از این دستگاه می تواند مفید باشد. و اگر نمایشگرهای هوشمند دارید ، می توانند هنگامی که شخصی پشت درب شما زنگ می زند ، تصویرش را نشان دهد.

اگر شما Nest Hello و Nest Hub را در اختیار دارید ، تصویر تقریباً فوراً نمایش داده می شود. اما در استفاده از Ring و Echo Show ، از شما خواسته می شود که ویدئو پخش شود که این می تواند روند را کمی دشوارتر کند. نمایشگرهای هوشمند می توانند کانال رادیویی مورد علاقه تان را صبح هنگام پخش کنند و اطلاعاتی در مورد اب و هوا و مناسبت های تقویم به شما دهند. از جمله انتخاب هایی که می توان در این زمینه به شما پیشنهاد کرد، آمازون اکو شو و Spot است که هر دو برای استفاده در منزل مناسب اند.

با بلندگوها و نمایشگر هوشمند، زنگ  درب ویدئویی خود را تقویت کنید

 پریز هوشمند

اتاق خواب شما نیازمند تعداد زیادی پریز برای شارژر، پنکه، بخاری، تلویزیون، چراغ خواب و … است. پریزهای هوشمند می تواند یکی راه حل عالی برای هوشمند سازی این دستگاه ها بدون نیاز به خرید سه شاخه یا یک پریز جدید باشد. کار با این پریزهای هوشمند ساده است. آنها را به برق وصل کنید و سپس هر چیزی که می خواهید را به آن وصل کنید.

شما نیاز به تنظیم آن را با یک برنامه داخلی و اتصال آن به دستیار گوگل یا الکسا و سپس فرمان صوتی دارید. آنها یک گزینه عالی برای اتاق خواب هستند. اگر دوست دارید برای رفتن به خواب اجرای پنکه و همزمان روشن شدن تلویزیون را انتخاب کنید می توانید به این دستگاه برنامه دهید. پریزهای هوشمند به طور بالقوه می توانند در هزینه های انرژی شما را ذخیره کنند. اگر عادت داشتید که با رفتن از منزل کولر شما دائم روشن بماند، دیگر نگران نباشید اکنون با یک تایمر ساده می توان این مشکل را حل کرد.

 پریز هوشمند

ترموستات هوشمند

چه در خانه ای به سبک مرتع و چه در خانه ای پنج طبقه زندگی کنید ، کنترل آب و هوا می تواند یک چالش باشد. اگر اتفاق بیفتد که ترموستات شما روی دیواری قرار دارد که هوای گرم از سیستم گرمایشی خانه شما جاری می شود ، ممکن است فکر کنید خانه شما از آنچه هست گرمتر باشد. یک ترموستات هوشمند می تواند به تعدیل این کار کمک کند.

علاوه بر برنامه نویسی آسان ، هر دو محصول Nest و Ecobee سنسورهای دما را ارائه می دهند که می توانید در خانه خود قرار دهید تا نتایج دقیق تری بگیرید. آیا بیشتر روز را در اتاق نشیمن می گذرانید؟ یا اینکه اتاق های خواب شما در شب از بقیه خانه سردتر است؟ یک سنسور دما را در آن اتاق ها قرار دهید تا خیلی زود از خاموش شدن ترموستات جلوگیری شود.

اگر به سنسورهای دما علاقه دارید ، Ecobee با یکی همراه است ، در حالی که Nest اینطور نیست. Ecobee ممکن است سازگاری بیشتری با سایر دستگاههای هوشمند خانگی غیر گوگلی به شما ارائه دهد.

ترموستات هوشمند

نورپردازی هوشمند

در حین بازدید از خانه های هوشمند  شاید چراغ های هوشمند کمی را ببینید.  برای خانه های بزرگ که ده ها اتاق به معنای واقعی کلمه دارند ، نورپردازی هوشمند گران قیمت می شود. من سعی کردم تعداد لامپ ها را در یک خانه بزرگ بشمارم و تعداد به بیش از 50 رسید. حتی اگر با لامپ های 8 دلاری بسیار ارزان Wyze سر و کار داشته باشید، این هزینه افزایش می یابد. کلیدهای روشنایی هوشمند به جای لامپ ها ممکن است کمک کننده باشد ، اما هنوز هم گران تلقی می شود.

خوشبختانه ​​خانه متوسط یا کوچک با اتاق های کمتری و لامپ های کمتری نیز وجود دارد که می تواند به راحتی نورپردازی شود. این بدان معنی است که شما می توانید به آسانی با نورپردازی هوشمند در همه جا شبیه خانه های میلیون دلاری شوید.  شما می توانید به جای لامپ های هوشمند ، کلیدهای هوشمند را انتخاب کنید ، یا اگر هیچ کدام امکان پذیر نیست ، نوارهای LED هوشمند نیز انتخاب مناسبی هستند.

چراغ های هوشمند می توانند این مشکل حل کنند و به راحتی کنار تخت شما در دسترس باشند. حتی شما می توانید برایشان تایمر تعیین کنید که در ساعاتی مشخص خاموش یا روشن شوند. می توانید میزان نور آن را کم یا زیاد کنید. برای مثال زیاد کردن نور آنها در هنگام صبح این حس را به شما می دهد که خورشید طلوع کرده و صبح شده است. همچنین می توانید دور پنجره خود را از این لامپ های LED هوشمند بکشید تا مانند یک پنجره روشن و آفتابی حتی در روزهای ابری نیز نور بتاباند. شما می توانید همین کار را با یک تلویزیون در اتاق خواب خود انجام دهید

با استفاده از دستیار صوتی خود ، از هر مکانی (حتی خارج از خانه) به راحتی می توانید روشنایی را کنترل کنید و می توانید تایمر و روال کار را تنظیم کنید تا چراغ ها را برای شما خاموش کند ، یا وقتی خانه نیستید آن را خاموش و روشن کنید.

تنها با دستور دادن کلامی به لامپ ها می توانید آن را خاموش کنید. لامپ های کم مصرف و کلید های روشنایی هوشمند در اینجا تفاوت بسیاری دارند زیرا می توانند از نظر صدا و بدون دست کنترل شوند. لامپ های هوشمند به سرعت در حال کاهش قیمت هستند. لامپ های Wyze  با هزینه حمل و نقل تنها ۱۰ دلار هستند.

نورپردازی هوشمند

پرده های هوشمند

پرده های هوشمند می توانند میزان روشنایی داخل اتاق شما را تنظیم کنند. به جز لامپ های هوشمند می توانید از منبع نور دیگری نیز در اتاق خواب خود استفاده کنید. سایه بان های هوشمند می توانند مانند چراغ های هوشمند عمل کنند.

البته بدون آنها نیز زندگی ممکن است! اما می توانند در مود و حالت شما تاثیرگذار باشند و هنگامی که هوا ابری است با بالا کشیدن سایه بان کمک کنند که اندکی نور به اتاق خواب شما آید.

همچنین با تنظیم آنها در ساعاتی خاص از صبح سایه بان ها بالا رفته و نور اتاق می تواند به صورت طبیعی شما را بیدار کند. سایه بان هایی مانند serena Shades وجود دارند که با دستیار گوگل و الکسا نیز کار می کنند و با ساعت های اپل واچ نیز سازگاری دارند، اما این پرده های فرمان بر گران هستند و اغلب باید صدها دلار برای آنها بپردازید.

پرده های هوشمند

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها