خبری خوش برای اندرویدی های کهکشانی

0
503

خبری خوش برای اندرویدی های کهکشانیکالاسودا- سامسونگی ها به عنوان رقبای دیرینه کاربران سیستم عامل ios  یا همان اپلی ها شناخته می شوند. رقبایی که برای عقب نماندن از قافله رقابت هر روز در تلاشند تا جدیدترین و قدرتمندترین ابزارهای موجود در بازار را رائه کنند. اکنون سامسونگ یک قابلیت جدید برای کاربران خود ارائه کرده که به عنوان هدیه ای ارزشمند ویژه گیمرها در نظر گرفته می شود.
این برنامه موبایل جدید که game live  نام دارد، با تلفن های همراه جدید سامسونگ و سری گلکسی منطبق است. اما قابلیت های این افزونه چیست؟ با کمک game live  می توان نه تنها به شکل زنده در انواع شبکه های اجتماعی و پیغام رسان های هوشمند بازی کرد، بلکه می توان این بازی ها را با دیگر افراد به اشتراک گذاشت.
جالب تر این که ؛ می توان در محیط game live با دیگر افراد گفتگو کرد. بنابر این امکان چت از دیگر مزایای این افزونه نرم افزاری محسوب می شود. حجم ذخیره سازی تعیین شده برای این نرم افزار موبایلی 4 گیگابایت، برابر با 200 دقیقه است. اگر شما هم اهل بازی هستید و البته جزو تیم کهکشانی های سامسونگ هستید فرصت را از دست ندهید و از این برنامه لذت ببرید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها