خدمات تلویزیونی تی موبایل در سال 2018

0
386
خدمات تلویزیونی تی موبایل در سال 2018|کالاسودا

خدمات تلویزیونی تی موبایل در سال 2018|کالاسوداکالاسودا – تی موبایل به تازگی اعلام کرده است که برنامه ای برای اجرای سرویس تلویزیون اینترنتی خود در سال 2018 دارد.

این پروسه پس از خرید شرکت Layer3 Tv به وقع پیوست تا بتواند با کمک آنها که شرکت خدمات کابلی تلویزیونی هستند، پروژه خود را پیش ببرد. شاید این شرکت زیاد معروف نباشد و فقط در تعدادی شهر مهم مانند واشنگتن، لس انجلس و شیکاگو دارای شعبه باشد، اما نقش مهمی در خدمات تلویزیونی در مقابل رقبایی چون ورایزون یا حتی برندهای محلی چون Optimum بازی میکند.

 آنچه این همکاری را برای تی موبایل مهم کرده این است که این شرکت از اینترنت برای پخش تصویر استفاده نمیکند، بلکه شبکه IP خصوصی برای دسترسی مستقیم کاربر به محتوای شبکه در اختیار او قرار میدهد.

جان لجر، مدیر تی موبایل امیدوار است که این تکنولوژی بتواند به صورت ریشه ای مسائل کابلهای سنتی و ماهواره ای را برطرف کند. او تکنولوژی ایجاد شده را چیزی کمتر از انقلاب در این صنعت نمیداند. تا زمان عرضه این تکنولوژی در سرویس تلویزیونی تی موبایل زمان زیادی باقی نمانده و سال 2018 باید شاهد اجرایی شدن آن باشیم.

 از نظر هزینه ای نیز همانند هزینه پرداخت شبکه های کابلی است، یعنی هر چقدر بیشتر بپردازید، شبکه ها و محتوای بیشتری در اختیار شما قرار میگیرد، در حال حاضر یوتیوب و Hulu برای اشتراک یک ماهه برنامه های خود به ترتیب 35 و 40 دلار هزینه دریافت میکنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها