خرید بی سرو صدای آمازون در زمین بازی

0
376

خرید بی سرو صدای آمازون در زمین بازی

کالاسودا- شرکت آمازون طی روزهای اخیر بدون وجود هرگونه حاشیه و جنجال اقدام به خرید یک کمپانی بازی ساز کرده است.

خرید آمازونی ها را می توان یکی از متناقض ترین شرکت های جهان در حوزه تغییرو تحولات سرمایه گذاری تلقی کرد. درواقع آمازون از یک سو جزو کمپانی های ریسک پذیر و چالشی است و از سوی دیگر بارها تاوان این ریسک پذیری را به شیوه های مختلف پرداخت کرده است.

برای مثال بارها به سبب نقض قوانین تراست متحمل جریمه هایی سنگین شده است . در این میان مدیران آمازون را می توان از این حیث ستایش کرد که در کنار همه این فراز و نشیب ها و مشکلات هرگز روحیه مبارزه جویی و پیشرفت خود را از دست نداده اند. اکنون خبرهای جالبی از شرکت آمازون به گوش می رسد که می تواند برای رقبای این خرده فروشی آنلاین و فعالان حوزه تکنولوژی جالب توجه باشد.

براساس این خبرها آمازونی ها اخیرا یک کمپانی شناخته شده بازی را با قیمت ۱۰ میلیون دلار خریداری کرده اند. این اقدام آمازون را شاید باید یک آینده نگری نظام دار و پر سود تلقی کرد.موضوعی که با در نظر گرفتن مخاطبان عام و جوان اهمیتی دو چندان خواهد یافت .

ما خرید جدید آمازون مثل سایر خرید های آمازون در حوزه بازی نیست . درواقع GameSparkپیچیده تر از یک بازی ساده است و به عنوان یک پلتفرم پیچیده متشکل از کلمات، آواها و سایر موارد مهم هر بازی طبقه بندی می شود. به اعتقاد برخی از کارشناسان حوزه بازی و فناوری، هدف آمازون از خرید این بازی، برقراری نوعی رابط آنلاین بین افراد و کاربرانی است که قصد دارند به شبکه های بازی آنلاین به شیوه ای مستقیم دسترسی داشته باشند. این شرکت از فوریه ۲۰۱۶ مقدمات اولیه این طرح را در قالب دو زیر طرح اولیه سرویس میزبانی وب امازون (AWS) و سرویس جریان بازی آمازون (Twitch) آغاز کرد. دو سرویسی که اکنون با خری پلتفرم بازی آنلاین GameSpark اهمیت بیشتری پیدا می کند. اکنون باید دید این خرید ۱۰ میلیون دلاری آمازون تا چه حد برای آیند ه این شرکت مفید و پرسود خواهد بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها