خنکی تابستان با کولرهای گازی ویندفری

0
4485

کالاسودا – فناوری ویندفری یکی از برجسته‌ترین نوآوری ‌های انجام شده در حوزه تهویه هوا است. دستگاه‌ های مجهز به این فناوری ابتدا دمای محیط را با استفاده از حالت سرمایش سریع (Fast Cooling) به دمای موردنظر شما می‌رساند.

 سپس فناوری ویندفری فعال شده و بدون ایجاد باد مستقیم و تنها از طریق خروج آرام هوای سرد از منافذ ریز روی دستگاه، دمای محیط در همان حد ایده‌آل نگه داشته می ‌شود.

این روش خنک‌سازی محیط باعث می ‌شود بدن دیگر در تماس دائمی با باد سرد خروجی از کولر قرار نگیرد. از طرف دیگر خروج هوای خنک از ۲۱ هزار منفذ روی بدنه کولر موجب میشود تمامی نقاط خانه حتی گوشه ‌های اتاق ‌ها به یک اندازه و متناسب با دلخواه اعضای خانه خنک شوند.

سری جدید محصولات سامسونگ به فناوری سرمایش بدون باد یا ویندفری مجهز شده است. تحولی که می‌ تواند یکی از مهم ‌ترین مشکلات کولرهای گازی یعنی وزش مداوم باد سرد در خانه را حل کند. در واقع خنک‌ کنندگی بدون باد نقطه عطفی است که صنعت سرمایش و گرمایش خانگی را برای همیشه تغییر خواهد داد.

علاوه بر این کولرهای گازی ویندفری از چهار ویژگی مهم و جالب توجه بهره می‌برند. این چهار ویژگی سرمایش بدون بدون باد، کمپرسور هشت قطبی (فناوری انحصاری سامسونگ)، فیلتر عریض برای تصفیه کامل هوا و امکان کنترل پیشرفته دستگاه حتی از بیرون خانه است که به عنوان مهم ‌ترین قابلیت ‌های کولرهای گازی ویندفری یاد کرد.

                                                   با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید