خودروی BMW 2 2020 سری گرن کوپه

0
561

شاید به نظر نرسد اما این سدان اسپورت یکی از جنجالی‌ترین خودروهای امسال خواهد بود. در ادامه دلایل این موضوع را آورده‌ایم.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، بی ام و در طول تاریخ تولید خودروی خود، تعدادی مدل جذاب را در میان مدل های خود طراحی کرده است که عملکرد قوی داشتند. خودروهایی مانند سری 3 و مدل M3 با عملکرد بالای خود و ارائه ده ها سال دینامیک قابل قبول با رابط‌های جذاب که موجب لذت بردن از رانندگی شده اند، به نمادهای این شرکت تبدیل شده اند.

بی ام و همیشه ویژگی های جذابی را برای سری‌های مختلف خود در نظر می‌گیرد و از ویژگی‌های لوکس، ایمنی، کارایی، اولویت بندی راحتی، امنیت و مسئولیت زیست محیطی و…. رونمایی می کند.

به تازگی نیز خودروی سری 2 گرن کوپه در این لیست دیده می شود و قرار است به عنوان یک نقطه محوری انقلابی و بحث برانگیز این برند در نظر گرفته شود.

BMW در ایالات متحده و کانادا این خودرو با چرخ های xDrive ارائه خواهد داد که موجب پیشرفت رانندگی چرخ‌های جلو شده است. البته کشش اضافی برای آن درنظر نگرفته شده و برای رانندگی در سفر با شرایط پایدار مناسب است.

موتور این خودرو مانند دیگر مدل‌های سری 2 گرن کوپه به یک گیربکس هشت دنده اتومات و سیستم دو دیفرانسیل متصل شده است. این موتور 302 اسب بخار قدرت و 450 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و قادر است ظرف 4.7 ثانیه خودرو را از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برساند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها