قابلیت استوری اینستاگرام روی توئیتر با خرید کمپانی Chroma Labs

0
221

توئیتر ویرایشگر عکس و فیلم استوری Chroma Labs را تصاحب کرد. اما این شرکت اعلام نکرد که آیا در حال کار روی یک ویژگی شبیه به استوری است یا خیر.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، توئیتر Chroma Labs مستقر در کالیفرنیا را تصاحب کرد؛ اپلیکیشنی که ابزارهایی را برای ایجاد فیلم و عکس  ایجاد کرده و در سال 2018 تأسیس شده است.

برنامه Chroma Stories به کاربران اجازه می‌دهد تا قالب‌ها و قاب‌های با طرح بندی شیک را به کار برده و از آن برای ارسال در استوری اینستاگرام، اسنپ چت و موارد دیگر بهره ببرند. این که آیا دستیابی به این برنامه، به این معنا است که تئیتر قصد به کارگیری قابلیتی مانند استوری را دارد یا خیر؛ هنوز تأیید نشده است.

Kayvon Beykpour کیوان بیک‌پور ریئس بخش محصولات توئیتر، در پست خود در توئیتر گفت: کارمندان Chroma Labs به تیم‌های محصول، طراحی و مهندسی شبکه اجتماعی ما پیوستند.

Chroma Labs همچنین در توئیتر اعلام کرده است که کسب و کار مستقل خود را کار گذاشته است. اما تا زمانی که شما برنامه آن را در گوشی خود نصب کرده باشید؛ می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر بروزرسانی آینده iOS این برنامه را تحت تاثیر قرار ندهد؛ تنها به روز خواهد شد و ویژگی‌های جدیدی را دریافت نمی‌کند.

اگرچه این برنامه در حال کنار گذاشته شدن است، این شرکت به TechCrunch گفت که این یک واگذاری کامل است و فقط یک خرید و فروش و یا اجاره نیست. پرسنل Chroma Labs به توئیتر می‌پیوندند، اما سخنگوی در مورد اینکه قابلیت استوری در توئیتر به کار گرفته می‌شود یا خیر اظهارنظر نکرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها