خودرو ضد استرس ولوو به بازار آمد

0
627

کالاسودا_خودرو ضد استرس نام جدیدترین خودرویی است که توسط شرکت ولوو به بازار آمده است. این خودروی هوشمند می تواند خستگی و استرس روزانه کاربران را کاهش دهد .

خود رو ضد استرس ولوو را می توان یکی از جدیدترین پدیده های بازار خودرو تلقی کرد. ولوو قصد دارد با این خودرو ضد استرس خیال کاربران را به کل راحت کند.

بر اساس  گفته های شرکت ولوو این طرح اولیه برای بازار چین ساخته شده است. مارتین اندرسون مدیر ارشد بخش محصولات تجاری  این شرکت می گوید: این طرح اولیه مذکور محیطی کاملا متضاد با فضای شهری شلوغ و پرسروصدا در چین فراهم می کند.

این خودرو که  با کد s90  شناخته می شود هنوز در قالب یک طرح مفهومی است.اما این طرح مفهومی اخیرا در نمایشگاه پکن رونمایی شده است.

از ویژگی های اساسی این خودرو می توان به ۷  تم بصری هماهنگ  با صوت و عطر اشاره کرد. افزون بر این ها سرنشینان  می تواند در خودرو لم بدهد و یک صحنه آرامبخش را تماشا کند که روی سقف به نمایش در می آید.

در کنار این موقعیت ایده آل کاربران می توانند، همزمان به یک موسیقی دلنواز گوش کنند و از یکی از ۴ عطر مخصوص در خودرو لذت ببرند. این عطر از یک محفظه مخصوص در کنسول وسط خودرو منتشر می شود.

شرکت ولوو، یک شرکت صنایع سنگین سوئدی است، که سازنده خودروهای سنگین و قطعات مربوط به آن است. از جمله تولیدات این شرکت تریلی، کامیون، اتوبوس، تجهیزات ترابری و سازه‌ای، سامانه‌های پیش‌رانش دریایی و صنعتی، تجهیزات هوافضا و ارائه خدمات مالی است.

بیشترین شهرت این شرکت مربوط به بخش کامیون‌های ولوو یا همان ولوو تراکس است که هم‌اکنون قدرتمندترین کِشَنده دنیا را تولید می‌کند و از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کامیون‌سازی در جهان است.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید