یوتیوب وارد دنیای سرویسهای آنلاین موسیقی میشود

0
368

کالاسودا – طبق شایعات یوتیوب در حال کار بر روی سرویس موسیقی خود است که میتواند در آینده رقیب جدی گوگل پلی موزیک شود.

داده های اخیر نشان داده است که استریم های انلاین موسیقی روز به روز در دنیا در حال افزایش است. گوگل از این مسئله آگاه است و علاوه بر سرویس پلی موزیک خود، به فکر راه اندازی استریم از طریق یکی دیگر از سرویسهای معروف خود یعنی یوتیوب است. اما تحلیگران عقیده دارند که دو استریم در یک اقلیم نگنجد! و ورود یوتیوب موزیک ممکن است به میزان استفاده از گوگل پلی موزیک ضربه وارد کند و از میزان کاربران ان بکاهد.

این خبرها از منبع خبری سایت Droid life است که طی ان آنها شنیده اند که ممکن است گوگل سرویس موسیقی خود را به نفع سرویس پخش موسیقی یوتیوب به نام یوتیوب رمیکس از بین ببرد. برای مخاطبینی که اولین بار است که در مورد این سرویس میشوند، باید بگوییم که در دسامبر ۲۰۱۷، گزارشی از بلومبرگ نشان داد که یوتیوب ممکن است برنامه دیگری برای سرویس پخش موسیقی خود به نام یوتیوب رمیکس داشته باشد.

ظاهرا این سرویس قرار بود در ماه مارس رونمایی شود که این اتفاق نیفتاد. در عوض انتظار میرود که تا اواخر امسال به بهره برداری برشد و گوگل سال نوی بعدی را با این سرویس اغاز کند.

همانطور که پیش از این گفتیم گوگل و یوتیوب هر دو دارای سرویس های استریم خاص خود در سایتهایشان هستند، به همین دلیل وجود استریمهای جدید ممکن است کاربران را برای تصمیم گیری گیج کند. همه اینها در شرایطی که گوگل به طور رسمی چیزی را تائید نکرده است و همه اینها شایعات و گفته های سایتهای دیگر است.

با عضويت در کانال تلگرام کالاسودا در ساعت 9 هر شب به آخرين اخبار حوزه تکنولوژي گوش دهيد