خودرو مک لارن Spider 600LT ؛ نهایت شکوه و زیبایی

0
762
خودرو مک لارن Spider 600LT ؛ نهایت شکوه و زیبایی

به تازگی خبر جالبی در مورد شرکت مک لارن و خودروهای جدید این شرکت به گوش می رسد که نشان می دهد شرکت مک لارن خودرو مک لارن Spider 600LT را راهی بازار کرده است.

معرفی خودروی مک لارن 600LT Spider

زمانی که مک لارن از مک لارن Spider 600LT  رونمایی کرد همگی به این موضوع فکر کردیم که این خودرو نسخه قوی تر 570S است فقط اینکه این خودرو کروک بوده و حسابی افراد را مجذوب خود می کند. LT که همان مخفف دم دراز است و در سال 1990 اولین نسخه آن با نام F1 GTR دم دراز به بازار عرضه شد. اگر بخواهیم منصفانه بگوییم ، این خودرو بیشتر به طراحی عقب آن دقت شده است و سعی شده تا این خودرو در مسابقات حریفان را یکی پس از دیگری شکست دهد.

اظهارات مدیران ارشد شرکت مک لارن

مارک فلیویت یکی از مدیران ارشد شرکت مک لارن درباره این خودرو اظهار داشت:

مک لارن Spider 600LT  یک بعد جدیدی از محصولات شرکت مک لارن است که هیچ شباهتی به مدل Longtail ندارد و از ویژگی های اسپرت خود بهره می برد. با بدنه ای که بخش عمده آن را فیبرکربن در بر می گیرد، مک لارن Spider 600LT قادر است عملکرد خوبی در حرکت از خود نشان دهد. این نسخه ۵۰ کیلوگرم وزن کمتری نسبت به مدل کوپه دارد. علاوه بر داشتن مزیت های بسیار نسبت به رقبا، خروجی قابل توجهی را می توان از این خودرو مشاهده کرد.

مشخصات این خودرو

شرکت مک لارن در جریان نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹ از نسخه اسپایدر جدیدترین اتومبیل خود ۶۰۰LT رونمایی کرد. این خودرو در حقیقت نسخه رو باز مدل کوپه اخیرا معرفی شده محسوب می شود.معرفی خودروی مک لارن 600LT Spider

محصول جدید مک لارن یا همان ۶۰۰LT اسپایدر، از پیشرانه ۳٫۸ لیتری توربو دوقلو هشت سیلندر ۴۵۶ اسب بخاری قدرت می گیرد که در کمتر از ۲٫۹ ثانیه می تواند به سقف سرعت ۳۲۱ کیلومتربرساعت دست پیدا کند.

عملکرد حیرت انگیز این خودرو

گرچه مک‌لارن هنوز مشخصات حرکتی این خودرو نظیر شتاب و حداکثر سرعت را اعلام نکرده است اما با توجه به اینکه مدل S570 دارای شتاب صفر تا صد کیلومتر ۳.۲ است و می‌تواند در ۹.۵ ثانیه به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت و سپس به حداکثر سرعت ۳۲۸ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند می‌توان انتظار داشت عدد به دست آمده برای LT600 بهتر از این اعداد باشد. مک‌لارن مشخص نکرده است که چه تعداد از مدل‌های LT600 را به تولید خواهد رساند اما گفته شده است تولید این خودرو بسیار محدود خواهد بود و تولید آن تنها به مدت ۱۲ ماه ادامه خواهد داشت. مک‌لارن از ماه اکتبر این خودرو را در بازار ایالات متحده عرضه خواهد کرد و قیمت آن نیز در همان زمان مشخص خواهد شد.

باید خریداران مک‌لارن LT600 را افراد خوش شانسی دانست که یک لذت رانندگی ناب و خاص را با یک خودروی خاص از یک خودروساز بسیار معتبر و حرفه‌ای تجربه خواهند کرد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها