خوشمزگی های وزیر در فضای مجازی

0
154

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کنار انتشار مطالب خبری و اخبار مربوط به اقدامات خود در فضای مجازی در برخی از موارد مطالب جالبی را در صفحات اینستاگرام و توئیتر خود منتشر می کند.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یکی از شاخ های فضای مجازی محسوب می شود زیرا پست های او در توئیتر و اینستاگرام طرفداران بسیاری دارد. او معمولا به جای مصاحبه با رسانه ها اخبار و مواضع خود را در این دو شبکه اجتماعی منتشر می کند. اما اخیرا برخی از پست های وزیر جوان بسیار تعجب برانگیز بوده و واکنش های متفاوتی از سوی کاربران فضای مجازی داشته است.

او چندی پیش با انتشار استیکر یک بادکنک و بعد از آن با منتشر کردن یک شعر عاشقانه تعجب کاربران را بر انگیخت. آذری جهرمی امروز هم عکس مدرسه خود را در اینستاگرام منتشر کرد. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آخرین پست اینستاگرامش، به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، عکسی قدیمی از اولین روز مدرسه خود را منتشر کرده و از کاربران خواست تا او را در میان دانش‌آموزان آن تصویر پیدا کنند.

جهرمی در اینستاگرام نوشت:

” این هم روز اول مدرسه در دوران ابتدایی. فقط نمی‌دونم چرا همه‌ی ما رو کچل می‌کردند
اگر گفتید من کدوم هستم؟:) دهه‌شصتی
ماه مهر ماه مدرسه “

این پست های وزیر جوان در میان پست های اینستاگرامی و توئیتری دیگر سیاستمداران بی سابقه است. در حالیکه باقی سیاستمداران در فضای مجازی تنها مواضع رسمی خود را منتشر می کنند، آذری جهرمی در این شبکه های اجتماعی مواضع شخصی خود را هم به انتشار می رساند. البته برخی از کاربران از این گونه پست های وزیر استقبال می کنند و برخی دیگر هم نظرات تندی برای آن دارند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها