دانلود بازی استراتژیک Last Shelter Survival برای گوشی های موبایل به صورت رایگان

0
607
دانلود بازی استراتژیک Last Shelter Survival برای گوشی های موبایل به صورت رایگان

بازی استراتژیک Last Shelter Survival یکی از جذاب ترین بازی های موبایل محسوب می شود که کاربران بسیار زیادی دارد. امروز قصد داریم به معرفی این بازی زیبا بپردازیو پیشنهاد می کنیم دانلود بازی استراتژیک Last Shelter Survival را فراموش نکنید. این بازی بسیار زیبا صدها هزار بار توسط کاربران دریافت شده و توانسته امتیاز های بسیار خوبی به دست آورد.

پس از دانلود بازی استراتژیک Last Shelter Survival و نصب آن وارد داستان جالب بازی می شوید. در این بازی این قرار است که ویروسی خطرناک در دنیا شیوع پیدا کرده است و همه را تبدیل به زامبی کرده است. در این بازی بسیار زیبا خطر تبدیل شدن به زامبی بسیار بالاست ؛ برای دوام آوردن در چنین شرایطی قطعا به منابع کافی نیاز داریم ؛ هر چقدر به شب نزدیک می شویم اوضاع بدتر می شود.

پس از دانلود بازی استراتژیک Last Shelter Survival شما در لباس یک فرمانده قرار می گیرد که وظیفه ی محافظت از بازماندگانی را دارد که در پناهگاه حضور دارند، در این بازی می توانید با انواع تجهیزات مختلف پناهگاه را گسترش دهید، جاده ها را برای وصل کردن شهرها به یکدیگر ایجاد کنید، با مراجعه به نقشه بازماندگان دیگر در سراسر دنیا را بیابید و ان ها را نجات دهید.

لینک دانلود بازی استراتژیک Last Shelter Survival از استور رسمی گوگل

لینک دانلود بازی استراتژیک Last Shelter Survival از استور رسمی اپل

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها