با این 2 نرم افزار مرورگر اینترنت، امنیت را تجربه کنید

0
483
با این 2 نرم افزار مرورگر اینترنت، امنیت را تجربه کنید

دانلود نرم افزار مرورگر اینترنت برای گوشی های هوشمند در کنار نرم افزار های پیش فرض گوگل هموراه شرایط جالبی را برای کاربران ایجاد می کند. در این مقاله قصد داریم به بررسی دو نرم افزار بسیار سریع بپردازیم و پیشنهاد می کنیم اگر علاقه مند به دانلود نرم افزار مرورگر اینترنت هستید این دو اپلیکیشن را تجربه کنید.

نرم افزار Free Adblocker Browser

کاربرانی که قصد دانلود نرم افزار مرورگر اینترنت را دارند این نرم افزار یک انتخاب بسیار خوب می تواند در نظر گرفته شود. این نرم افزار کم حجم باعث افزایش سرعت دسترسی به صفحات اینترنتی می شود، علاوه بر این، مسدود سازی تبلیغات باعث کاهش مصرف باتری و همچنین میزان اینترنت موبایل شما می شود،  بر خلاف دیگر برنامه های منتشر شده این مرورگر انواع خاصی از تبلیغات را متوقف می سازند که این روز ها بسیار کاربردی به نظر می رسد.

در کنار ویژگی یاد شده این نرم افزار دارای یک سیستم مرورگر امن هست که با ورود به این قسمت تمامی راه های ارتباطی شما رمزنگاری شده و ردپایی از شما پس از جستجو باقی نمی ماند و یا اینکه در صورت ورود به سایت های مخرب مرورگر آن ها را به صورت خودکار مسدود و اجازه دسترسی را قطع می کند تا بتوان امنیت دستگاه خود را حفظ کنید.

لینک دانلود نرم افزار مرورگر اینترنت Free Adblocker Browser از استور رسمی گوگلبا این 2 نرم افزار مرورگر اینترنت نرم افزار Free Adblocker Browser

برخی از ویژگی های این نرم افزار به شرح زیر است:

  • مسدود کردن انواع تبلیغات
  • مسدود کردن تبلیغات از طریق کوکی ها
  • سیستم هوشمند مرور امن برای جلوگیری از ورود به سایت های مخرب
  • صرفه جویی در مصرف باتری و داده ها با فن آوری Adblock

نرم افزار MINT Browser – Secure & Fast proبا این 2 نرم افزار مرورگر اینترنت نرم افزار MINT Browser – Secure & Fast pro

نرم افزار یاد شده شهرت کمتری در مقایسه اپلیکیشن های دیگر دارد اما ویژگی های جالبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این مرور گر امن و بسیار سریع دارای  سیستم بارگیری سریع صفحات است؛ به گونه ای که کمپرسور داخلی نرم افزار به گونه ای خاص صفحات مورد نظر شما را فشرده سازی کرده تا در کنار  افزایش سرعت بارگذاری به میزان قابل توجی در ترافیک مصرفی صرفه جویی شود. ویژگی دیگر این نرم افزار پس از سرعت بالا حالت مرور ناشناس می شود، در هنگام استفاده از حالت ناشناس هیچ گونه ردپایی از شما به بر جای نمی ماند و همه چیز به خودی خود پاک می شود.

لینک دانلود نرم افزار مرورگر اینترنت MINT Browser – Secure & Fast pro  از استور رسمی گوگل

برخی از ویژگی های این نرم افزار به شرح زیر است:

  • طراحی بسیار زیبا با محیطی ساده
  • سیستم فشرده سازی صفحات وب برای بارگزاری سریع تر
  • حالت فوق العاده ی مرور به صورت ناشناس
  • امکان علامت گذاری صفحات مورد علاقه ی خود در مرور ناشناسبا این 2 نرم افزار مرورگر اینترنت

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها