درایورهای جدید قابلیت های جالبی برای کارت های گرافیک سری rx 5700 ارائه می دهند

0
271
درایورهای جدید قابلیت های جالبی برای کارت های گرافیک سری rx 5700 ارائه می دهند

کارت های گرافیکی AMD سری RX 5700 روانه بازار شدند و حالا این شرکت درایورهای جدیدی را برای کارت های گرافیکی خود ارائه داده است که باعث بهبود تصاویر و مزیت های دیگر می شود.

درایورهای جدید که Adrenalin 19.7.1 نامیده می شوند باعث بهبود تصویر برای مدل های سری RX 5700 در خصوص بازی هایی که از DirectX 9, DirectX 12 و Vulkan استفاده می کنند می شود. این درایورها که گزینه های contrast-adaptive sharpening و GPU upscaling را در اختیارتان قرار می دهند باعث می شوند جزئیات واضح تر و گرافیک بهتری در حالت کلی داشته باشید.

طبق بررسی هایی که انجام شده این تکنولوژی بدون ایجاد مشکل دیداری و گرافیکی باعث بهبود و بهتر شدن کیفیت تصاویر می شود.

البته طبق اطلاعات این درایور ممکن است با Radeon Image Sharpening در بازی هایی که تحت DX9 یا Vulkan اجرا می شوند کمی مشکل وجود داشته باشد.

چیز جالب دیگری که در این درایورها ارائه شده است Radeon Anti-Lag نام دارد که می تواند تحت تنظیماتی برای DX9 و DX11 فعال شود. این قابلیت باعث بهبود زمان پاسخ گویی حرکت ماوس و کیبورد و انتقال سریع تر آن بر روی صفحه نمایشتان می شود. در حقیقت این کار باعث می شود زمان پاسخ گویی وسایل جانبیتان تا 31 درصد یا یک سوم سریع تر شود و لگ کمتری داشته باشید.

قابلیت های دیگری که برای این درایورها آمده است تنظیمات و مدیریت جدید راندمان و مصرف انرژی کارت گرافیک است. به این صورت که نرخ فریم تصویر را با نرخ بروزرسانی صفحه نمایشتان هماهنگ می کند و باعث می شود تا 2.5 برابر مصرف برق کمتری داشته باشید.

در هر حال به نظر می رسد با ارائه کارت های گرافیکی سری RX 5700 شرکت AMD تمام تلاش خود را می کند تا از حداکثر قابلیت های این کارت های گرافیکی بهره ببرد تا بتواند رقابت خود با انودیا را حفظ کند و سهم خوبی از بازار بدست بیاورد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها