با بهترین کنترل کننده‌های هوشمند درب پارکینگ 2019 آشنا شوید 

0
577

وقتی صحبت از درب پارکینگ هوشمند می‌شود، اولین گزینه کنترل کننده‌های هوشمند به ذهن متبادر می‌شود که  در این مقاله به بهترین آنها اشاره می‌شود.

به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، اگر اتومبیل‌تان را در پارکینگ خانه پارک کرده‌اید، اما آخرین بار یادتان نمی آید که درب پارکینگ را بسته اید یا خیر، می‌توانید با استفاده از کنترل کننده هوشمند درب پارکینگ به صورت از راه دور درب را چک کنید.

بهترین درب پارکینگ هوشمند

کنترل‌ کننده هوشمند درب پارکینگ با کمک نوارچسب یا ابزار دیگر به درب شما می چسبند. کیت‌های گاراژ هوشمند معمولا شامل نوعی سنسور برای اتصال به درب پارکینگ شما شووند. این سنسور موقعیت درب را تشخیص داده و آن را به شما اطلاع می دهد.

سنسور این کار را با اتصال به وای فای انجام می‌دهد و برای این کار نیاز به اینترنت 2.4 گیگاهرتزی دارید که تا پارکینگ شما آنتن داشته باشد.

Chamberlain MyQ Smart Garage Hub

درب پارکینگ هوشمند 2019

برای این هاب هوشمند درب پارکینگ می توانید 50 دلار هزینه کنید و با نصب برنامه MyQ نیز وضعیت درب پارکینگ را بررسی کرده و از راه دور آن را باز یا بسته کنید. نصب سیستم این کیت هوشمند روی درب پارکینگ نیز ساده است و نیازبه اتصالات سیمی ندارد.

Garadget

این درب پارکینگ 89 دلاری دارای ویژگی کنترل صدا و دسترسی از راه دور به درب پارکینگ است. سنسورهای آن نیز از یک تگ انعکاسی و لیزر داخلی تشکیل شده است که در پنل بالای درب پارکینگ متصل می شود. هنگامی که لیزر به تگ انعکاسی برخورد می کند، این درب هوشمند متوجه می شود که درب پارکینگ بسته شده است. این دستگاه با دستیار صوتی الکسا نیز کار می کند، البته فقط دستورات صوتی ساده را دنبال می کند.

Alcidae Garager 2

Garager 2 دارای یک دوربین دوتایی و کنترل کننده درب است. این دوربین مدار بسته 149 دلاری از طریق آهنربا به پایین درب پارکینگ شما متصل می شود و درب پارکینگ شما را از طریق اپلیکیشن Alcidae روی گوشی اندروید یا ios شما کنترل می کند.

Gogogate2

درب هوشمند پارکینگ gogogate 2 قیمت 119 دلاری دارد و قادر به کنترل همزمان 3 درب است، ویژگی ای که دیگر درب های معرفی شده در بالا نداشتند. همچنین با دوربین های شخص ثالث مانند Nest برای گرفتن تصاویر زنده روی موبایل کار می کند.

Nexx Garage

این درب پارکینگ هوشمند 100 دلار قیمت دارد و کنترلر آن توانایی باز و بسته کردن درب به سهولت را دارد. شما می توانید با فرمان دادن، دسترسی از راه دور و از طریق اپلیکیشن این اقدامات را انجام دهید.

Garageio

Garageio یکی از اولین درب های هوشمند پارکینگ بود. این سیستم شامل یک سنسور سیمی و یک فعال کننده است که در کنار هم روی درب پارکینگ وصل می شوند. در نهایت باید کابل حسگر سیمی را وارد دستگاه Garageio کنید. این درب با دستیار صوتی الکسا کار می کند و دارای هشدار باز بودن درب است.

Tailwind iQ3

این دستگاه یک روش قابل اعتماد برای اضافه کردن دستیار هوشمند گوگل اسیستنت یا الکسا به پارکینگ شماست. قیمت آن نیز 99 دلار برای کیت استاندار و 110 دلار برای کیت به همراه سنسور متحرک است.

 

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها