دسته های جدید Xbox ویژه معلولان به بازار عرضه شد

0
563

کالاسودا_ دسته های جدید Xbox که زودتر از موعد خود به بازار عرضه شده، مناسب گیمرهایی است که دچار معلولیت هستند.

این دسته های جدید Xbox که مناسب افرادی است که دچار معلولیت هستند، از امروز آماده عرضه به کاربران است. این موضوع را شرکت مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرده است.

قیمت دسته های جدید Xbox

قیمت این دسته های جدید Xbox در فروشگاه مایکروسافت حدود 100 دلار است. این دسته های جدید Xbox به کاربران دارای معلولیت خود اجازه می دهد که با دوستان خود به راحتی در Xbox One یا ویندوز 10 بازی های مورد علاقه خود را انجام دهند.

پیام شرکت مایکروسافت درمورد دسته های جدید Xbox

شرکت مایکروسافت در پیامی در مورد این دسته های جدید Xbox نوشته است: «این محصول می تواند کاربران زیادی را به خود جلب کند. ما از اینکه علاقه مندان به گیمینگ که دارای معلولیت هستند نمی توانستند از این کنسول ها استفاده کنند ناراحت بودیم و به همین خاطر با استفاده از خلاقیت و نوآوری این دسته های زیبا را خلق کردیم تا کاربران ما بتوانند از آنها استفاده کنند.»

قبلا شرکت مایکروسافت اعلام کرده بود که زمان عرضه این محصول به بازار در آمریکا 30 سپتامبر و در بازار بریتانیا و استرالیا 29 سپتامبر است.

دسته های جدید Xbox حاصل خلاقیت و نوآوری چند شرکت مختلف است که باعث شده این دسته های زیبا و کاربردی ساخته شود.

البته اعلام شده که نمونه ای از این دسته ها احتمالا به موزه هدیه شود و جزو آثار پیشرو در صنعت تکنولوژی و ابزاری برای کمک به افراد دارای معلولیت قرار بگیرد.

این موضوع را شرکت مایکروسافت نه تایید کرده است و نه تکذیب!

حال باید دید که در روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و میزان استقبال از این دسته های جدید Xbox چه مقدار خواهد بود.

یکی از نکات جالب در این ماجرا زمان عرضه این محصول به بازار بود که دچار تغییرات بزرگی شد و خیلی زودتر از موعد به بازار عرضه و خیلی از کاربران را شگفت زده کرده است. این حرکت از سوی شرکت مایکروسافت در نوع خود جالب توجه بود و همگی دوست داریم تا دلیل این عرضه زودتر از موعد را بدانیم.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید. شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها