گوگل صدهزار دستگاه هوم مینی را به معلولین اهدا می کند

0
321
گوگل صدهزار دستگاه هوم مینی را به معلولین اهدا می کند

یکی از ویژگی های مفید اسپیکرهای هوشمند مانند دستگاه هوم مینی، توانایی کار با استفاده از فرمان های صوتی است. این امر خصوصا زمانی مفید است که دستمان بند بوده یا کثیف است. اما به این فکر کنید که اگر فردی معلولیت داشت، برای تنظیم درجه حرارت، تنظیم ریمایندر و دریافت رسپی یک غذا به صورت آنلاین تا چه اندازه به سختی خواهد افتاد.

اهدای دستگاه هوم مینی به معلولین

گوگل در همین راستا و در جهت برنامه های مسئولیت اجتماعی خود می خواهد هزاران دستگاه هوم مینی خود را به افرادی با معلولیت کامل که توانایی استفاده از بدن خود را ندارند اهدا کند تا بتوانند امور روزمره خود را با آن بگذارنند.

همکاری با بنیاد کریستوفر و دانا ریو

گوگل از دشواری های زندگی افراد معلول آگاه است و به همین دلیل، اخیرا اعلام کرده است که همراه با بنیاد کریستوفر و دانا ریو، صد هزار دستگاه کوچک Google Home Mini را برای افرادی که با معلولیت کامل زندگی می کنند، می فرستد. ایده گوگل برای این کار این است که از آنجا که این کاربران نمی توانند از بدن خود استفاده کنند، ما وظایف خاص را برای آنها انجام می دهیم، داشتن یک دستگاه مانند Home Mini که با صدای آنها کنترل می شود، می تواند فوق العاده مفید باشد.

همکاری با بنیاد کریستوفر و دانا ریو

کمک به معلولین در انجام وظایف

گاریسون رد سفیر بنیاد “کریستوفر و دانا ریو”(Christopher & Dana Reeve) )که خود ۲۰ سال است قادر به راه رفتن نیست، اظهار کرد که این دستگاه‌ ها می‌ توانند تغییرات زیادی در زندگی افرادی که حرکت آنها تنها وابسته به ویلچر است، ایجاد کنند. بنا به گفته رد این دستگاه‌ها به کمک افراد ناتوان آمده تا بتوانند بر سختی ‌های خود در زندگی و انجام کارهای روزمره در خانه غلبه کنند.

نظر سفیر بنیاد در استفاده از دستگاه هوم مینی

گاریسون رد که عضو تیم پاورلیفتینگ آمریکا است در این مورد می گوید: اولین چیزی که در هنگام اتصال به دستگاه هوم مینی انجام دادم، تنظیم درجه ترموستات بود که بسیار بالا بود. به دستگاه فرمان دادم و آن را برایم انجام داد. من به همراه تیم پاور لیفتینگ آمریکا برای مسابقات پارالمپیک 2020 آماده می شویم و هر روز از مینی خودم برای مدیریت برنامه زمانی تمرین، ست کردن آلارم ها و حتی لیست خریدهایم استفاده می کنم. موزیک نیز انگیزه بخش من است و می توانم در ساعت فراغت به لیست اسپاتیفای خود گوش کنم.

نظر سفیر بنیاد در استفاده از دستگاه هوم مینی

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها