دستیار صوتی Pandora برای گوشی های هوشمند اندرویدی و iOS منتشر شد

0
401
دستیار صوتی Pandora برای گوشی های هوشمند اندرویدی و iOS منتشر شد

دستیار صوتی Pandora برای کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی و همچنین گوشی های آیفون در اختیار کاربران قرار گرفت. این دستیار صوتی می تواند بسیار از خواسته های کاربران در این زمینه را به بهترین شکل برطرف کند.

این روزها بازار عرضه دستیار های صوتی بسیار داغ است و در این میان توقع کاربران نیز در مورد این محصولات بسیار بالا رفته است. از این رو باید شاهد عرضه دستیار های صوتی جدیدتر یا به روز رسانی نسخه های قبلی باشیم. در این میان پاندورا  دستیار صوتی جدید را در اختیار کاربران قرار داده است و آن را دستیار فوق هوشمند و شخصی سازی شده یاد کرده است.

در حال حاضر این دستیار صوتی برای گوشی های هوشمند اندرویدی و گوشی های موبایل آیفون در اختیار کاربران قرار می گیرد. حالت صوتی این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا بتوانید نرم افزار ها را کنترل کنید، پادکست های جدید را پیدا کنید و آهنگ های جدید را پیدا کنید. همچنین می توانید به شخصی سازی سرگرمی های خود بپردازید.

چطور می تواند از دستیار صوتی پاندورا استفده کرد

چطور می تواند از دستیار صوتی پاندورا استفده کرد

اگر از سرویس پخش موسیقی پاندورا استفاده می کند قابلیت های خوبی به عنوان همگام سازی در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید به کنترل آن توسط دستیار صوتی خود بپردازید . به عنوان مثال می توانید از جمله “Hey, Pandora: play some music” یا “Hey, Pandora: play more like this.” استفاده کنید تا دستیار صوتی شما به پخش موسیقی های مورد علاقه شما بپردازد. در این میان شما می توانید آهنگ هایی را به عنوان لیست مورد علاقه خود اضافه کنید و از جمله “Hey, Pandora: add this to my playlist.” استفاده کنید.

به طور کلی این دستورات صوتی بسیار کاربردی است، به خصوص زمانی که شما رانندگی می کنید تا در حین فعالیت خاصی هستید برای شما بسیار کاربردی است و می توانید از آن بهره مند شوند.

استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است و برای کار کردن آن می توانید روی نماد میکروفن در نوار جستجو در بخش سمت راست بالای صفحه نمایش ضربه بزنید. هنگامی که دستیار صوتی فعال شد می توانید با استفاده از “Hey, Pandora” جمله خود را آغاز کرده و فرمان صوتی خود را به نرم افزار اعلام کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها