چطور از گوگل فوتوز در کامپیوتر بکآپ بگیریم؟

0
918
چطور از گوگل فوتوز در کامپیوتر بکآپ بگیریم؟

اپلیکیشن گوگل فوتوز یکی از ساده ترین راه های پشتیبان گیری از تصاویر دیجیتال شماست و  می تواند آن ها را امن نگه دارد. به لطف برنامه جدید پشتیبان گیری و همگام سازی گوگل برای رایانه ها، شما اکنون می توانید از گوگل فوتوز به طور خودکار از طریق ویندوز و یا مک پشتیبان بگیرید.

نحوه استفاده از گوگل درایو برای بکاپ گیری تصاویر

نرم افزار دسکتاپ این برنامه برای فایل ها و عکس ها جایگزین روش هایی مانند برنامه Drive قبلی برای ویندوز و مک شده و آن را در قسمت photos and Drive همگام سازی می کند. این تغییر به دلیل نگرانی های روزافزون کاربران بر روی اتصال گیج کننده بین گوگل درایو و گوگل فوتوز به وجود آمد، به طوری که گوگل تغییراتی را برای ساده سازی تجربه ایجاد کرد.

بخش پشتیبان گیری و همگام سازی این اپلیکیشن برای هر پوشه ای کار می کند و امکان پشتیبان گیری از تمامی فایل های شما را از یک کارت SD یا درایو USB را به شما می دهد. همچنین می تواند به عنوان یک نسخه پشتیبان تهیه شده برای فایل ها در سایر سیستم عامل های ذخیره سازی ابر مانند OneDrive و Dropbox نیز عمل کند.

نحوه استفاده از گوگل درایو برای بکاپ گیری تصاویر

بکاپ گیری از گوگل فوتوز روی کامپیوتر

ما در این مقاله قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه از این اپلیکیشن برای پشتیبان گیری از عکس های گوگل یا گوگل فوتوز و دانلود آنها روی رایانه های شخصی ویندوز یا Mac خود استفاده کنید.

بکاپ گیری از گوگل فوتوز روی کامپیوتر

قسمت Back up and sync را تنظیم کنید

پیش از بارگیری و یا پشتیبان گیری از عکس ها به کامپیوتر خود، ابتدا باید برنامه Backup and sync را روی دسکتاپ نصب کنید. برای انجام این کار:

  1. 1. بهcom/apps بروید.
  2. برای دانلود و نصب برنامه ” Backup and Sync” روی دکمه آبی دانلود کلیک کنید.
  3. به حساب گوگل خود روی گوگل فوتوز وارد شوید.
  4. قسمت “backup only photos or videos” یا all files را انتخاب کنید و روی Next کلیک کنید.
  5. پوشه هایی را که می خواهید عکس های گوگل فوتوز را پشتیبان گرفته یا ذخیره کنید، انتخاب کنید.
  6. در قسمت “upload size” زیر گزینه “photo & video upload size” را انتخاب کنید. برای ذخیره اندازه و رزولوشن عکس اصلی، می توانید با انتخاب با کیفیت عالی یا حفظ کیفیت اصلی با همان اندازه و رزولوشن را انجام دهید. اگر کیفیت عالی را انتخاب می کنید، حواستان به حجم عکس ها باشد، گوگل تا 15 گیگابایت فضای رایگان برای انجام این کاردارد.
  7. 7. روی start کلیک کنید. با زدن این دکمه، فایل ها را از پوشه یا پوشه انتخاب شده به Google Drive بارگذاری می کند. این کار ممکن است چندین بار بسته به تعداد عکس هایی که برای بارگذاری نیاز دارید، طول بکشد.

قسمت Back up and sync را تنظیم کنید

اکنون همه چیز تنظیم شده و پشتیبان گیری و همگام سازی در حال اجرا بر روی کامپیوتر است. پس از آن فایل های شما به طور خودکار روی گوگل درایو بکاپ گرفته می شوند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها