دهن کجی sprint  به T_mobile

0
366
دهن کجی sprint  به T_mobile|کالاسودا

دهن کجی sprint  به T_mobile|کالاسوداکالاسودا_شرکت Sprint موافقت کرده که در طرح سرویس موبایلی بی سیم با اپراتور کابلی Altice  همکاری کند . این خبر ،ان هم درست یک روز پس از خبر قطع همکاری این شرکت با  T_mobile  یک دهن کجی آشکار محسوب می شود .

روز گذشته در خبرها خواندیم که پس از ماه ها مذاکره ، دو شرکتT_mobile  و sprint  به توافق نرسیده اند تا با یکدیگر همکاری کنند .

اکنون sprint  با علام خبر همکاری اش با شرکت مخابراتی Altrice  ثابت کرده آنچنان که مدیران شرکت T_mobile  می گفتند، بی دست و پا نیستند .

جالب است که برخی از مدیران T_mobile  در اظهارات خود به این نکته اشاره کرده بودند که همکاری با sprint  برای آنان چندان مفید و سودآور نیست .

این در حالی است که اپراتور کابلی ایالات متحده Altice ، که در حوزه سرویس تلفن همراه در شبکه بی سیم فعالیت می کند، پذیرفته با Sprint Corp  تحت یک قرارداد چند ساله  به همکاری بپرازد .

هر دو شرکت اعلام کرده اند  قصد دارند از این طریق تبدیل به برترین قدرت های حوزه فناوری های بی سیم شوند .  این شرکت ها اعلام کردند این قرارداد یک روز پس از  عدم همکاری T_mobile  با شرکت Sprint  منعقد شده و این یک اتفاق سهوی است .

اما بسیاری از کارشناسان بازار فناوری های موبیلی معتقدند این حرکت با هدف سرکوب کردن اظهارات شرکت رقیب انجام شده و کاملا هدفمند است .

شرکت Artice ، چهارمین اپراتور کابلی بزرگ  در ایالات متحده، است . این شرکت قول داده  از شبکه Sprint برای ارائه خدمات صوتی و داده ای در ایالات متحده پشتیبانی کند .

این قرارداد به Sprint اجازه می دهد تا از زیرساخت کابل Altice برای ارسال داده های تلفن همراه و توسعه شبکه نسل بعدی یا G5 استفاده کند.

شرکت SoftBank ژاپن ، سهامدار اکثریت سهام Sprint روز یکشنبه اعلام کرد که قصد دارد سهام خود را در Sprint افزایش دهد اما مالکیت مشترک سهام برجسته زیر 85 درصد را حفظ می کند؛ حرکتی که مانع ارائه یک پیشنهاد رقابتی  برای باقیمانده سهام SoftBank  خواهد بود . چرا که این شرکت حال حاضر دارای 82 درصد از Sprint است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها