نگاهی به ویژگیهای ظرفشویی جدید سامسونگ

0
444
نگاهی به ویژگیهای ظرفشویی جدید سامسونگ|کالاسودا

نگاهی به ویژگیهای ظرفشویی جدید سامسونگ|کالاسوداکالاسودا – گاهی اوقات پیش آمده که بعد از رفتن مهمانها، ظرفهایتان را درون ظرفشویی میگذارید، اما قابلمه و ماهیتابه های بزرگ در آن جا نگرفته و مجبور میشوید که مجددا با دست این ظرفها را بشویید. ظرفشویی ‌های مدل D147 و D142 سامسونگ که ۱۴ و ۱۳ نفره هستند میتوانند این مشکل را حل کنند.

samsung-dish-washer-d142-22|کالاسوداانها دارای دو سینی برای قرار دادن ظرف‌ ها میباشند که با یک ابتکار در طراحی، امکان تغییر ارتفاع سینی بالایی فراهم شده است. به این ترتیب با بالا بردن این سینی، جای کافی برای قرار دادن قابلمه ‌ها و ماهیتابه‌ های شما فراهم می‌شود.

 از سوی دیگر دقت در شستشو و استفاده از آب تا دمای ۷۰ درجه سانتیگراد باعث می‌شود تا حتی سختترین لکه ها به راحتی از ظروف پاک شوند که این قابلیت حتی به سختگیرترین افراد هم از لحاظ تمیزی کامل و ضد عفونی شدن ظرفهای شسته شده اطمینان خاطر میدهد. البته یکی از مهمترین موارد استفاده از شستشو با آب 70 درجه، ضدعفونی کردن ظروف کودکان و خردسالان است. در استفاده از آب داغ هیچگونه میکروبی امکان زنده ماندن پیدا نخواهد کرد.

samsung-dishwasher-d142-silver-4|کالاسوداهمچنین گزینه کوییک‌واش (Quick Wash) این ماشین ظرفشویی تعداد کم ظروف را تنها در مدت ۳۵ دقیقه و در ۴۰ درجه سانتیگراد می‌شوید. به این ترتیب نه تنها ظروف را در مدتی کوتاه تحویل می‌گیرید بلکه نیازی به انتظار برای جمع شدن تعداد زیادی ظرف هم ندارید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها