دوربین فوری فوجی فیلم مجهز به فیلمبرداری شد

0
669

کالاسودا – فوجی در رویداد اخیر خود، علاوه بر اینکه از دوربین های بدون آینه خود رونمایی کرده، سری جدیدی از دوربین های فوری مجهز به پرینت یا instax خود را نیز معرفی کرده است.

عملکرد این دوربین نیز مانند مدل های قبلی اینستاکس است، بدین ترتیب که می تواند در لحظه عکس گرفته و آن را چاپ کند. اما تقاوتی که این دوربین جدید با مدل SQ20 با مدل های قبلی دارد، پشتیبانی از فیلمبرداری است.  این دوربین با نام Instax Square SQ20 توانایی فیلمبرداری تا ۱۵ ثانیه و ذخیره آن روی کارت SD را دارد با این حال هدف از این کار ایجاد افکت های جدید روی تصاویر و انتخاب بهترین فریم است.

حالت جدید اضافه شده به این دوربین چیست؟

نحوه انجام این کار را با استفاده از یک سیستم ترکیبی است که تصاویر شما می تواند از ویدئو نیز استخراج شود. با استفاده از حالت Dubbed motion در این دوربین می توانید از فایل های ویدیویی بهترین فریم را انتخاب کرده و در همان لحظه چاپ کنید. طبق گفته فوجی فیلم، این کار عکس های پویاتری را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین کاربران می توانند برای این دوربین قاب تهیه کنند تا از فرسودگی آن جلوگیری شود.

متاسفانه فوجی فیلم این دوربین را نسبت به نسل قبلی SQ10 ضعیف تر کرده، برای مثال در حالی که نسخه قبلی از سنسور ۱ روی ۵ اینچی بهره می برد حالا SQ20 به سنسور ۱ روی ۴ اینچی مجهز شده است. لنز دوربین هنوز دارای گشودگی دریچه f/2.4 است اما حسگر کوچکتر به معنی کاهش میدان دید خواهد بود. فاصله کانونی این دوربین نیز برابر ۳۳.۴ میلی متر است. این دوربین در دو رنگ بژ صورتی و مشکی مات عرضه خواهد شد و از فرمت تصویری JPEG پشتیبانی می کند. باتری لیتیومی این دستگاه در حدود 3-4 ساعت به طور کامل شارژ خواهد شد و ظرفیت چاپ بیش از 100 عکس با کمک کاغذ مخصوص در هنگام شارژ کامل را دارد.

مانی آلمیدا، مدیر این شرکت در شمال آمریکا می گوید: «ما در خصوص ارائه این محصول به بازار بسیار هیجان زده ایم. این دوربین های ترکیبی می تواند فرصت عکاسی و فیلمبرداری لحظه ای را به صورت همزمان به کاربران دارد و مدل اینستاکس جدید را بهره ور از قبل ساخته است».

دیگر ویژگی های ارائه شده

ویژگی های دیگر این دوربین شامل زوم، انداختن 4 عکس متوالی با تاخیر زمانی و همچنین یک سلفی انداز با کمک آینه قرار گرفته در کنار لنز است. فوجی فیلم به قیمت این دوربین اشاره نکرده است، اما با توجه به اینکه مجهز به سلفی و فیلمبرداری است، هزینه 280 دلاری را برای آن انتظار داریم. انتشار عمومی این دوربین برای روز 20 اکتبر تنظیم شده است.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها