قیمت گوشی هوشمند آیفون ایکس مکس سود 1000 دلاری برای اپل دارد

0
917

کالاسودا- قیمت گوشی هوشمند آیفون ایکس مکس برای شرکت اپل چقدر است؟ این سوال از جهاتی بسیار جذاب است اما مهم ترین بخش این سوال زمانی است که کاربران قصد دارند یک گوشی هوشمند گران قیمت بخرند و بررسی می کنند که گوشی موبایل مورد نظر چقدر مقرون به صرفه است. امروز وب سایت TechInsights خبری را منتشر کرده است که نشان می دهد قیمت گوشی هوشمند آیفون ایکس مکس نسخه 256 گیگابایت که با قیمتی در حدود 1299 دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد کمپانی اپل آن را با قیمتی در حدود 443 دلار ساخته است.

قیمت گوشی هوشمند آیفون ایکس مکس با قیمت پایه 1099 دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد و قیمت گوشی هوشمند آیفون ایکس مکس نسخه 512 گیگابایتی نیز 1499 دلار عرضه می شود. با این وجود به نظر می رسد کمپانی اپل سود بسیار خوبی از فروش گوشی های خود به دست می آورد. وب سایت یاد شده ادعا کرده که بر طبق مدارک موجود نسخه 256 این گوشی هوشمند شامل هزینه های به شرح زیر است:

تراشه های جدید اپل A12 Bionic و مودم های آن  تنها 72 دلار!!!

به نظر می رسد پردازنده جدید این گوشی هوشمند یکی از گران قیمت ترین بخش های این گوشی موبایل باشد. با توجه به قیمت منتشر شده این پردازنده قدرتمند با قیمت بسیارخوبی در اختیار شرکت اپل قرار می گیرد. صفحه نمایش این گوشی هوشمند با قیمت 80 دلار گران ترین خرید اپل برای این محصول است که از شرکت سامسونگ خریداری می شود. همانطور که پیش بینی می شد یکی اپل یکی از برترین پنل های صفحه نمایش را برای گران قیمت ترین محصول خود در نظر گرفته است. در بخش های دیگر نیز شرایط جالبی وجود دارد به عنوان مثال حافظه ی این گوشی های هوشمند قیمتی در حدود 58 الی 64 دلار دارد و در بخش دوربین نیز لنز ها تنها نسبت به نسخه قبلی ارتقا یافته اند و هزینه ای در حدود 44 دلار برای این شرکت قدرتمند داشته است.

البته این هزینه ها بدون در نظر گرفتن بخش توسعه دهندگان اپل، ارتقای سیستم عامل ، تبلیغات و … است و بدون در نظر گرفتن این مسائل به طور کلی اپل روی هر محصول خود در حدود 1000 دلار سود می کند این در شرایطی است که برند قدرتمند شیائومی سودی در حدود تنها پنج درصد از هر محصول خود را تعیین کرده است. با این وجود به نظر می رسد که اگر قصد خرید یک گوشی موبایل مقرون به صرفه دارد خرید آیفون با در نظر گرفتن امکاناتش از دید بسیاری از منتقدان مقرون به صرفه نیست با این وجود این گوشی هوشمند قابلیت های منحصر به فرد زیادی نیز دارد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها