دوربین Bellus3D ویژه سلفی بگیرهای خلاق

0
335
دوربین Bellus3D ویژه سلفی بگیرهای خلاق|کالاسودا

دوربین Bellus3D ویژه سلفی بگیرهای خلاق|کالاسوداکالاسودا_دوربین گران قیمت و البته خلاقانه Bellus3D در شرایطی به بازار فناوری ارائه می شود ، که این روزها بازار عکس های سلفی بسیار داغ است .

طی چند سال اخیر که کاربران عادت کرده اند با کمک دوربین های گوشی های هوشمند خود عکاسی کنند، عکس های سلفی با به قول فرهنگستان زبان و ادب پارسی «خویش انداز » به شدت مرسوم شده اند .

عکس هایی که هم محبوب کاربران هستند و هم محبوب و پر بازدید در شبکه های اجتماعی . با این وجود برخی از افراد معتقدند چندان خوش عکس نیستند.

بنابراین عکس را چه سلفی باشد و چه غیر سلفی دوست ندارند . اما دوربین هایBellus3D این مشکل را حل کرده اند . مکانیزم کار این دوربین ها بدین شکل است که ؛ از  سه لنز مختلف بهره می برد .

  • اولی مجهز به دوربین عمقی مادون قرمز برای اسکن کردن چهره و ترسیم ساختار صورت است.
  • لنز دوم دوربینی برای تنظیم چهره برای نمایش در گوشی یا تبلت است و جزئیات بیشتری را همراه با رنگ های صورت ثبت می کند.
  • لنز سوم هم وظیفه اسکن کلی صورت و ترکیب یافته های دو لنز قبلی را بر عهده دارد.

Bellus3D-Face-Camera.jpg1|کالاسودااز نکات مثبت این دوربین می توان به قابلیت اتصال به گوشی از طریق پورت USB  اشاره کرد . برای استفاده از این دوربین تنها باید صورت را در برابر آن بی حرکت قرار داد و دکمه تهیه عکس را فشرد.

البته این را هم در نظر داشته باشید که این دوربین کارامد و جذاب از قیمت بالایی نیز برخوردار است و هم اکنون در بازارهای جهانی با قیمتی نزدیک به ۵۰۰ دلار به فروش می رسد .

باید دید عکس سلفی با کیفیت با این قیمت می ارزد یا خیر .