بدافزار Fakeapp به موبایل های اندرویدی لشگر کشید

0
404
بدافزار Fakeapp به موبایل های اندرویدی لشگر کشید|کالاسودا

بدافزار Fakeapp به موبایل های اندرویدی لشگر کشید|کالاسوداکالاسودا_بدافزار Fakeapp با حمله همه جانبه به کاربران اندرویدی نه تنها خود را به عنوان بخشی از نرم افزار شرکت اوبر جا می زند ، بلکه اطلاعات شخصی و مهم کاربران را به یغما می برد .

به نظر می رسد این بدافزار ماهیتی روسی دارد . بدافزاری که توسط موسسه امنیتی سمانتک شناسایی شده و به راحتی کاربران را فریب دهد.بر اساس پژوهش های اولیه ، این بدافزار برای سرقت کلمات عبور در گوشی های اندرویدی طراحی شده است.

اما این بدافزار مخرب دقیقا چه می کند ؟ این بدافزار پیش از هر چیز ؛ از کاربر در خواست می کند تا تمامی اطلاعات مهم و کلیدی خود را در اختیارش بگذارد . از جمله اطلاعات درخواستی توسط این برنامه می توان به شماره تلفن همراه و کلمه عبور وی اشاره کرد. سپس این اطلاعات در بازار سیاه به فروش رسیده و می تواند برای افراد دچار مشکل کند.

این یک کابوس عجیب و غریب برای همه کاربران خواهد بود . این برنامه برای دور زدن برنامه های امنیتی و شناسایی نشدن ممکن است خواستار تغییر کلمه عبور قدیمی توسط کاربر شود و حتی به صفحه اوبر واقعی کاربر لینک بدهد.در صورتی که این بدافزار از منابع مشکوک و نامعتبر بارگذاری شود، گاه و بی گاه بر روی صفحه نمایشگر گوشی ظاهر می شود و خواستار دریافت اطلاعات ورود به حساب کاربری اوبر فرد می شود.

بر این اساس توصیه ما به همه شما کالاسودایی های اندرویدی این است که در هنگام نصب هر نوع اپ و برنامه تازه تمامی تلاش خود را انجام دهید تا از استورهای معتبر دانلود کنید و یا حداقل نسبت به امنیت تلفن هوشمند خود اطمینان کامل داشته باشید .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها