دولت روسیه ایمن ترین پیام رسان جهان را رونمایی کرد / رقیب تلگرام معرفی شد؟!

0
2335

کالاسودا_دولت روسیه یک پیام رسان ایمن را معرفی کرده است.درواقع دولت روسیه قصد دارد با این پیام رسان جدید با پیام رسان هایی مثل تلگرام مقابله کند.

دولت روسیه قصد دارد این پیام رسان ایمن را به عنوان رقیب تلگرام معرفی کد. درواقع به گفته سازندگان این پیام رسان، سطح امنیتی این پلتفرم بهتر از نمونه‌های مشابه خارجی همانند اسکایپ است و اولین پیام رسان امن روسی به شمار می‌رود.

درواقع دولت روسیه تصمیم گرفته این پیام رسان را با هدف ایمنی بالا و مقابله با نفوذ هکرها و جاسوس ها ارائه کند.به گفته سازندگان این پیام رسان، سطح امنیتی این پلتفرم بهتر از نمونه های مشابه خارجی همانند اسکایپ است و اولین پیام رسان امن روسی به شمار می رود.

بر اسا س گزارش های رسانه های روسیه  هدف اصلی از طراحی این پیام رسان، ایجاد پلتفرمی ویژه برای شرکت های دولتی و تجاری است تا بتوانند در فضایی امن، جلسه های آنلاین و اطلاعات محرمانه خود را رد و بدل کنند بدون آنکه دیتاهای کد شده آنان به سرورهای خارجی منتقل شود.

روسیه اعلام کرده که این پیام رسان علاوه بر امکان برگزاری کنفرانس‌های ویدیویی بصورت فول اچ دی، توانایی ارسال پیامک، نظرسنجی آنلاین، بررسی و انجام همزمان کار گروهی بر روی اسناد و داده های اطلاعاتی را دارد. از دیگر مزایای آن استفاده از پهنای باند داخلی بدون اتصال به اینترنت جهانی است تا امنیت انتقال داده های حساس و محرمانه را تضمین کند.

اگر مایلید بدانید این پیام رسان دولت روسیه چه هزینه هایی دارد، جالب است بدانید که قیمت این مسنجر روسی دوبرابر کمتر از نمونه های مشابه خارجی آن اعلام شده است.

به نظر شما این اقدام دولت روسیه عادی و درست است؟ آیا این پیام رسان روسیه می تواند جایگزین تلگرام باشد؟

     با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید