دیسنی رانندگان آئودی را سرگرم می کند

0
437
دیسنی رانندگان آئودی را سرگرم می کند

آئودی و دیسنی بر سر نوع جدیدی از رسانه که در نمایشگاه CES معرفی خواهد شد، در حال همکاری هستند. این دو شرکت در یک پروژه داخلی خودرو همکاری کرده اند که در نمایشگاه CES 2019 در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت. آیا این یک تکنولوژی واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده است؟

بخش جدایی ناپذیر خودروهای خودران این است که استقلال رانندگان را بهبود می بخشد تا بتواند از آن برای سایر فعالیت ها استفاده کنند. در واقع همان زمانی که آنها مشغول مکانیزم رانندگی بودند را اکنون می توانند صرف اموری مانند استراحت کردن، گفت و گو، خوابیدن یا خوردن غذا و همچنین تماشای محتوای رسانه ای کنند. آئودی این قابلیت جدید را ساعت 25 ام یا 25th Hour نامیده است و زمان و منابع زیادی را برای تفکر و ایده پردازی آن اختصاص داده است.

رسانه جدید در خودروهای خودران

آئودی به صورت انحصاری، در نمایشگاه Roadshow بیان کرده بود که با شرکت والت دیسنی همکاری می کند تا آنچه را که مقامات خودروساز آلمانی آن را “نوع جدیدی از رسانه ها” می نامند، برای استفاده از زمان های فراغت و بازیابی مورد استفاده قرار دهند. این دو شرکت برنامه و تکنولوژی ایجاد شده را در نمایشگاه تجاری CES در ماه ژانویه رونمایی خواهند کرد.

نیلز والنی، مدیر بخش استراتری کسب و کار دیجیتال و تجربه مشتری شرکت آئودی تائید می کند که شرکتش بیش از 18 ماه است که با دیسنی روی این مسئله به توافق رسیده است. با بخش ایده سازی این جریان به زودی اشنا خواهید شد و تجربه جدیدی برای مشتریان ایجاد خواهند کرد. بسیار علاقه مندیم آنچه که در آینده برای خودروهایمان اتفاق می افتد را برای مشتریان توصیف کنیم”.اما این پروژه برای رانندگان آئودی دقیقا چیست؟

والنی می گوید: همکاری ما در نتیجه شعار بازاربابی »آئودی با دیسنی ملاقات می کند« است که ویدئوی تبلیغاتی آن وجود دارد و هدفش یک برنامه تحقیقاتی روی پلتفرم چندرسانه ای برای خودروهای خودران آئودی است. در کنار این موضوع یک رویکرد تجاری برای فروش بیشتر آئودی نیز وجود دارد و  آن عرضه چیزی خاص برای مشتری است. ما در آئودی به یک طرح بسیار دقیق احتیاج داریم.”

اما این پروژه برای رانندگان آئودی دقیقا چیست؟

فعلا جزئیاتی در خصوص این برنامه آشکار نشده است اما والنی آن را یک نوع رسانه جدید می داند که هنوز موجود نشده اما به طور کامل از مزیت خودروهای خودران استفاده کرده و راننده را سرگرم می کند. والنی می گوید: آنچه ما انجام دادیم (همکاری با شرکای تجاری در بازاریابی کلاسیک) اغلب بین شرکت های خودروساز و شرکت های رسانه ای اتفاق می افتد. ما چیز جدیدی را با هم ایجاد کردیم و از نظر فنی آن را رو به جلو می رانیم”. در حقیقت این پروژه می تواند یک پلتفرم برای بازی، آموزش، ناوبری، فیلم، موسیقی یا چیز دیگری باشد که به زودی مشخص می شود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها