چطور در اینستاگرام دیلیت اکانت کنیم؟

0
279
چطور در اینستاگرام دیلیت اکانت کنیم؟

اینستاگرام شرکتی متعلق به فیس بوک است، شرکتی که به اشتراک گذاری عکس ها و نظرات کاربران در آن خصوص می پردازد. اما به هر حال عده ای به این شبکه نیز مانند هر شبکه دیگری اعتماد ندارند و ممکن است بخواهند اکانت خود را کلا پاک کنند. در ادامه روش های حذف یا دیلیت اکانت اینستاگرام برای شما شرح داده می شود.

تعداد کاربران فیس بوک و اینستاگرام دستخوش تغییر می شوند

فیس بوک اینستاگرام را در سال 2012 به قیمت یک میلیارد دلار خرید، حرکتی که در آن زمان موجب شگفتی بسیاری از کاربران شد، اما به نظر می رسد که در محیط فعلی رسانه های اجتماعی شگفت انگیز است. اینستاگرام اکنون یکی از تاثیرگذارترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان است و با وجود وابستگی به فیس بوک همچنان در حال رشد و پیشی گرفتن از آن است. در سال های اخیر جریان های ثابتی از کاربران از فیس بوک خارج شده اند، اما اینستاگرام  تا حد زیادی تحت تاثیر این حرکت قرار نگرفته است. در واقع گویی بسیاری از کاربران از فیسبوک به اینستاگرام مهاجرت کرده اند.دیلیت اکانت اینستاگرام

دلایل خروج از اینستاگرام

دلیل برخی از کاربران برای خارج شدن از فیسبوک، اقدامات فریبکارانه و سیاست هایی بوده است که رسوایی هایی را در سال های اخیر برای این برند به همراه داشته است. اما برخی کاربران فکر می کنند شاید در آینده اینستاگرام نیز به این رسوایی هایی مبتلا شود و خواستار حذف اکانت خود در این شبکه هستند. ما راه انجام این کار را به شما می گوییم، فقط یادتان باشد که ابتدا تمام تصاویر خود را دانلود و سپس اقدام به دیلیت اکانت کنید.

هشدار: با انجام این کار حساب شما کاملا حذف خواهد شد و قادر نخواهید بود یک حساب دیگر به همان نام باز کنید. بنابراین به یاد داشته باشید که اگر می خواهید اکانت جدید باز کنید باید یک نام جدید انتخاب کنید.چطور در اینستاگرام دیلیت اکانت کنیم؟

مراحل دیلیت اکانت اینستاگرام:

  • برای دیلیت اکانت اینستاگرام باید از طریق سایت آن اقدام کنید و وارد حساب کاربری خود و بخش حذف اکانت شوید.
  • پس از ورود به سیستم، یک دلیل برای حذف حساب کاربری خود از منوی کشویی انتخاب کنید.
  • مجددا رمز عبور خود را وارد کنید تا تائید کنید که می خواهید حساب خود را حذف کنید.
  • سپس گزینه Permanently delete my account را بزنید.
  • با انجام این مرحله اکانت اینستاگرام شما به طور کامل از این شبکه اجتماعی پاک می شود و دیگری اثری از شما در این شبکه اجتماعی دیده نخواهد شد.

آیا شما تا کنون دیلیت اکانت کرده اید؟ دلایل این کار را ناامنی یا دلایل دیگر می دانید؟رای دیلیت اکانت اینستاگرام باید از طریق سایت آن اقدام کنید و وارد حساب کاربری خود و بخش حذف اکانت شوید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها