تحقیقات جدید رابطه بیماری سرطان با رژیم غذایی ضعیف را تایید می کند

0
292
تحقیقات جدید رابطه بیماری سرطان با رژیم غذایی ضعیف را تایید می کند

یک مطالعه جدید نشان می دهد که رژیم غذایی بیشتر از آن چه که فکر می کنید روی ابتلا به بیماری سرطان تاثیر دارد. بر اساس مطالعات انجام شده حدود 80110 مورد جدید سرطان در میان افراد بالاتر از 20 سال در ایالات متحده به علت صرف غذا و رژیم نامناسب بوده است.

دکتر Fang Fang Zhang اپیدمیولوژیست تغذیه و سرطان در دانشگاه بوستون که اولین نویسنده این مطالعه نیز محسوب می شد اعلام کرد که این تعداد افراد حدود 5.2 درصد از بیماری سرطانی است که در سال 2015 تشخیص داده شده است. این میران با مصرف الکل در این زمینه برابری دارد.

رابطه بیماری سرطان با رژیم غذایی در 7 نوع مواد غذایی

محققان در این زمینه هفت عامل رژیم غذایی را در نظر گرفتند: مصرف کم سبزیجات، میوه ها، غلات و محصولات لبنی و مصرف زیاد گوشت فرآوری شده، گوشت قرمز و نوشیدنی های شیرین مانند سودا رابطه بیماری سرطان با رژیم غذایی را هدف قرار می دهد.

بر اساس صحبت های آقای ژانگ مصرف کم غلات با بیشترین میزان سرطان در ایالات متحده همراه بود، به دنبال آن مصرف کم لبنیات، مصرف بالای گوشت پردازش، مصرف سبزی و میوه کم، مصرف بالای قرمز و مصرف زیاد نوشیدنی های شیرین  همراه با شکر تاثیر زیادی روی این زمینه داشته اند.رابطه بیماری سرطان با رژیم غذایی در 7 نوع مواد غذایی

این مطالعه شامل اطلاعاتی در مورد مصرف رژیم غذایی بزرگسالان در ایالات متحده بین سال های 2013 تا 2016 است که از سازمان بهداشت و تغذیه و همچنین اطلاعاتی در مورد میزان سرطران در سال 2015 از سوی مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده به دست آمده است.

در این زمینه محققین دریافته اند که مردان 45 تا 64 ساله از جمله سیاه پوستان واسپانیایی ها بیشتری میزان احتمال سرطان را دربخش رژیم غذایی در مقایسه با گروه های دیگر دارند.

دکتر Fang Fang Zhang  همچنین بیان کرد که رژیم غذایی یکی از معدود عوامل خطر قابل پیشگیری در مورد سرطان است و این یافته ها به بهبود میزان مواد غذایی مورد نیاز در ایالات متحده کمک می کند تا آمار ابتلا به سرطان را کاهش دهد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها