رابط کاربری جدید هوآوی موبایل های این برند را متحول می کند

0
1023

کالاسودا- رابط کاربری جدید هواوی روز گذشته رونمایی شد. رابط کاربری EMUI 9 هواوی و آنر همراه با اندروید 9 در اختیار کاربران قرار می گیرد. رابط کاربری جدید هواوی با گوشی هوشمند Mate 20 روانه بازار فروش می شود. در حال حاضر کاربران برخی گوشی های هوشمند هواوی می توانند نسخه آزمایشی رابط کاربری جدید هواوی را دریافت کنند.

در این رابط کاربری تغییرات جالبی ایجاد خواهد شد و برخی از مشکلات نسخه های قدیمی نیز برطرف می شود. این نسخه آزمایش توسط وب سایت هواوی قابل دریافت است و کاربران گوشی های هوشمندی که اندروید 9 را دریافت می کنند می توانند از این نسخه آزمایشی استفاده کنند.

لیست گوشی های هوشمندی که نسخه آزمایشی اندروید 9 ان ها در وب سایت موجود است:

HUAWEI

Huawei Mate 10

Huawei Mate 10 Pro

Huawei P20

Huawei P20 Pro

HONOR

Honor 10

Honor View 10

Honor Play

چه تغییراتی بر روی رابط کاربری جدید هواوی ایجاد خواهد کرد:

به روز رسانی جدید رابط کاربری هواوی در بخش امنیتی تغییرات بسیاری را ایجاد  کرده و تقریبا بیشتر بخش های مدیریتی پسورد های ورود تغییر می کند. این بخش شامل تغییرات در بخش قفل تشخیص چهره و حسگر اثر انگشت می شود. تغییرات ایجاد شده بر طبق ادعای هواوی امنیت گوشی هوشمند را بسیار بالاتر خواهد برد.

در منوی اولیه تنظیمات این رابط کاربری شاهد کمتر شدن  قسمت های مختلف هستیم و به راحتی می توان بخش مورد نظر را مشخص کرد. یکی از ویژگی های بسیار جالبی که هواوی در اختیار کاربران در رابط کاربری جدید خود قرار داده ژست های حرکتی جدید است تا کاربران بتوانند به راحتی به بخش های مورد نیاز دسترسی سریع پیدا کنند. از قابلیت های دیگر این رابط کاربری باید به اضافه شدن هوش مصنوعی در برخی از بخش های گوشی های هواوی اشاره کرد. این بخش با اضافه کردن قابلیت های نرم افزاری در بخش دوربین باعث عملکرد بهتر دوربین می شود. هواوی ادعا کرده است که نسخه جدید GPU Turbo را به رابط کاربری خود اضافه می کند و شاهد 36 درصد عملکرد بهتر نسبت به نسخه قبلی در بخش های گرافیکی گوشی موبایل هستیم.

رابط کاربری جدید هواوی شامل چهار بازی جدید است و هواوی با اضافه کردن بازی های Vainglory ، Arena of Valor ، Rules of Survival و NBA 2K18 در بخش بازی های پیش فرض گوشی هوشمند  نیز عملکرد خوبی داشته است. با توجه به این موضوع پیشنهاد می کنیم به سرعت نسخه اندروید 9 گوشی خود را که به صورت رسمی در اختیار کاربران می رسد را دریافت و آن را نصب کنید.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها