لامپهای هوشمند فیلیپس با دستیار اپل جان میگیرند

0
522

کالاسودا – شرکت فیلیپس از همکاری خود با اپل طی نمایشگاه IFA خبر داد. از این پس لامپهای هوشمند شرکت فیلیپیس از دستیار صوتی سیری متعلق به شرکت اپل بهره خواهند برد.

با این همکاری شما به زودی قادر به اعمال تغییرات نوری در لامپ های هوشمند فیلیپس موسوم به Hue با کمک فرمان صوتی به سیری خواهید بود. چراغ های هوشمند به یکی از پر طرفدارترین محصولات خانه های امروزی تبدیل شده است.

فیلیپس یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این چراغ های هوشمند است که در اخرین تلاش خود خبر از همکاری با اپل داده است. با کمک سیری می توانید به این لامپها فرمان داده و نور را کم و زیاد یا خاموش و روشن کنید. این یکی از اولین محصولاتی است که با هوم کیت اپل سازگار است.

سازگاری با هوم کیت اپل

این سازگاری با هوم کیت در حال حاضر به کاربر اجازه می دهد که لامپهای Hue را توسط اپلیکیشن اپل هوم یا با استفاده از کنترل های صوتی سیری کنترل کنید، اما میانبرهای سیری از چند مرحله برای انجام این کار استفاده میکنند. برای شروع آنها به شما اجازه می دهند از این دستورات صوتی را به دلخواه خود سفارش دهید و همچنین می توانید برای اجرای چندین مورد یک زمان برنامه ریزی به انها بدهید.

پیش بینی می شود این همکاری در قالب بخشی از برنامه Apple’s Home  انجام شود، برای مثال کاربران می توانند تعدادی دستور از پیش تعیین شده برای چراغ های هوشمند طراحی کنند و یا حتی تنظیمات را به دستیار سیری واگذار کنند.

به عنوان مثال، کاربر فرمان می دهد که «سیری، من را به موقع بیدار کن» بر این اساس پس از زنگ زدن موبایل هوشمندتان در صبح همزمان چراغ های رنگی هوشند فیلیپس نیز به شما هشدار بیداری می دهند یا از طرییق اسپیکر سازگار با Airplay  هم ریتم با موسیقی که از موبایلتان پخش می شود خاموش و روشن می شود. جالب تر از همه این که می توانید چراغ ها را با موقعیت مکانی گوشی خود هماهنگ کنید تا پیش از رسیدنتان به خانه روشن شود.

فیلیپس اعلانیه این همکاری را اخیرا در نمایشگاه ایفا در برلین اعلام کرد و احتمال عرضه این لامپها در تابستان سال جاری وجود ندارد و احتمالا عرضه ان به پاییز موکول خواهد شد. پیش بینی می شود با همکاری شرکت های فیلیپس و اپل نرخ موفقیت و محبوبیت این چراغ های رنگی دو چندان شود و این همکاری به منزله یک برد خصوصا برای شرکت فیلیپس و محصولات هوشمندش تلقی شود.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید