موسیقی بدون نویز در فرودگاه و مترو با هدفون سونی

0
876

کالاسودا – هدفون جدید سونی با مدل WH-1000XM3 سرانجام با فناوری سوپرباس و برطرف کننده نویزهای محیط در نمایشگاه IFA2018 معرفی شد. برخی تغییرات طراحی در این مدل ارائه شده که کار با آن را راحت تر کرده و کیفیت صدای  بهتری ارائه می کند.

در سالهای اخیر، سونی روی هدفون های خود بسیار مانور داده و سخت تلاش کرده تا هدفون هایی را ایجاد کند که دارای فناوری کنسل کننده نویز و صداهای مزاحم هستند. این هدفون ها با قیمت 350 دلار قیمتگذاری شده اند.

سونی سال گذشته مدل WH-1000MX2 این هدفون را عرضه کرد و حالا سونی قدم فراتر گذاشت و امسال نسل سوم آن را توسعه داده است و ایراداتی که به مدل قبلی وارد بوده را  برطرف کرده است. طرفداران سونی از نسل WH-1000X به عنوان بهترین هدست با ویژگی حذف نویز یاد می کنند. توانایی منحصر به فرد این هدست این است که می ‌تواند رفتار و عادت‌ های روزانه شما را بر اساس مکان‌ های مختلفی که می‌ روید و زمان استفاده از آن بررسی کند و با توجه به این اطلاعات خود را با زندگی روزمره شما وفق دهد.

طراحی مجدد

 سونی این هدست را طراحی مجدد کرده است. بزرگترین تغییر طراحی، شکل سمعک گونه و پوشش دهنده گوش هاست. هدبند آن نیز بهتر روی سر می ماند و جنس خود قالب های هدفون اطراف گوش نرم تر است. یکی دیگر از تغییرهای قابل توجه این هدست پورت USB-C است که برای سریعتر شارژ کردن این دستگاه به آن اضافه شده است.

 این شرکت ادعا می‌کند که کاربران می ‌توانند تنها با 10 دقیقه شارژ کردن هدفون پنج ساعت مداوم از آن استفاده کنند و باتری ان در حالت استفاده معمولی و گاه به گاه 30 ساعت دوام خواهد آورد. نتیجه نهایی اینکه این طراحی طراحی احتمالا به مذاق مخاطب خوش خواهد آمد چرا که کار با این محصول را برای او راحت تر کرده است.

سونی همچنین تراشه داخل هدفون را به روز رسانی کرده است. مهمتر از همه ویژگی‌ های این هدست، استفاده از جدیدترین پردازنده حذف نویز یعنی QN1 است که به گفته‌ سونی چهار برابر قوی رتر از مدل پیشین است و نه تنها برای لغو نویز کار می کند بلکه کیفیت صدای عالی و خیره کننده را با پردازش سیگنال صوتی 32 بیتی و ترکیبی از DAC با عملکرد تقویت کننده فراهم می کند. به‌طور ساده 1000XM3 در حذف نویزهای مکان‌ های شلوغ مانند فرودگاه و مترو، بهتر عمل خواهد کرد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید