راه آسان اوبر برای رد درخواست مسافران

0
426

راه آسان اوبر برای رد درخواست مسافران|کالاسوداکالاسودا – اوبر درصدد است فراهم کردن راهی آسان برای رانندگان است که برای مسیرهای مسافربری خود برنامه ریزی کنند.

اوبر یک گام دیگر در جهت تسهیل تلاش‌های رانندگان خود به انجام رسانده است که تن به بردن مسافر در هر مسیری ندهند. امروز این شرکت اعلام کرد که چندین رویکرد جدید فراهم کرده که حمل و نقل مسافر درون شهر را برای رانندگان اسان میکند. اکنون رانندگان میتوانند با هشداری متوجه شوند که اگر یک مسیر مسافررسانی ۴۵ دقیقه یا بیشتر طول بکشد میتوانند آن را قبول کرده یا رد کنند. این رد کردن درخواست مسافر هیچ تاثیر یا امتیاز منفی بر امتیازهای این راننده ندارد. تا پیش از این رد کردن درخواست یک امتیاز منفی برای راننده محسوب میشود و میتوانست برخی از ترفیعات راننده را نیز پس بگیرد.

به علاوه اوبر، تعداد مقاصد راننده را افزایش داده و به او اجازه میدهد که با دیگر رانندگان در مسیر هماهنگ شود. همچنین انها قادر خواهند بود که یک زمان ورود خاص در هنگام ورود به لوکیشن مورد نظر تنظیم کنند تا به برنامه ریزی زمانی انها کمک کند. در نهایت اینکه شرکت امکانی فراهم کرده که رانندگان بتوانند بین رانندگی برای بردن مسافر در حالت Uber و تحویل غذا در حالت Uber Eats ، هر کدام را که دوست دارند انتخاب کنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها