مدیریت حرفه ایی گالری تصاویر

0
285

نرم افزار های مدیریت گالریکالاسودا- نرم افزار های مدیریت گالری بسیاری برای گوشی های اندروید وجود دارد که با دریافت آن ها می توان از قابلیت های خاص آن ها برای داشتن یک گالری تصاویر حرفه ایی تر بهره برد.
همواره تعدادی  نرم افزار های اولیه  و مورد نیاز کاربران به صورت پیش فرض نصب است.بسیاری از این نرم افزار ها کاربردی را می توان جزو بهترین نرم افزار های آن دسته اپلیکیشن های مورد نیاز قرار داد اما اپلیکیشن های بسیار نیز وجود دارد که می توان با دریافت آن ها مدیریت مطالب و تصاویر خود را بهبود بخشید.
در ادامه مطلب به معرفی چند نرم افزار پربازدید و برتر مدیریت گالری تصاویر می پردازیم.

1- Piktures

این برنامه قابلیت مشاهده عکس های موجود در گالری را در تمام فایل های اندروید میسر می سازد.
برنامه Piktures قابلیت های مختلفی نظیر تگ گذاری، افزودن فرمان های حرکتی برای نمایش عکس ها، نمایش تایم و لوکیشن عکس برداری و…را به عکس ها اضافه می کند. همچنین که امکان اضافه کردن پین یا پسورد به آلبوم ها را فراهم کرده است.
در کنار این ویژگی ها شاید قابلیت بازیابی تصاویر را بتموان بهترین قابلیت این نرم افزار دانست.

2- Focus

یکی از نرم افزار های مدیریت گالری،نرم افزار Focus می باشداین نرم افزار  از انواع فرمت های شناخته و ناشناخته ویدیو و عکس پشتیبانی می کند. برای طبقه بندی بهتر هر عکس می توانید دسته خاصی را ایجاد کنید و با بررسی نام و تاریخ مربوط به هر عکس، از میان صدها عکس موجود تصویر دلخواه خود را انتخاب کنید.
تگ های عمومی زیادی برای عکس ها وجود دارد که مجموعا در ۱۱ دسته قابل درج هستند. نسخه رایگان این برنامه کمی محدود تر است و در نسخه پرمیوم قابلیت های بیشتری وجود دارد.

در کنار این دو نرم افزار ،نرم افزار های مدیریت گالری نیز وجود دارد MyRoll Galleryو Google Photos را نیز با قابلیت های خاص خود جلوه تازه ایی به گالری دستگاه اندروید شما دهد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها