ربات چمن زن

0
859
ربات چمن زن | کالاسودا سایت خبری تحلیلی تکنولوژی|کالاسودا

ربات چمن زن | کالاسودا سایت خبری تحلیلی تکنولوژی|کالاسوداکالاسودا – ربات چمن زنی به نام WORX WG794 در سایت آمازون وجود دارد که میتواند فضای اطراف خانه تان را به خوبی چمن زنی کند.

قیمت این ربات 650 دلار است و با حرکت روی حیاط خانه مناطق دارای چمن را شناسایی کرده و شروع به هرس کردن آنها میکند. موتور دوگانه این ربات شما را از هرس درست چمن ها مطمئن خواهد کرد و حتی میتواند در دمای بالا و پایین 20 درجه نیز این کار را انجام دهد.

 این ابزار کوچک قادر است از یک الگوریتم پیشرفته برای حرکت و عبور از موانع و مناطق صعب العبور استفاده کند تا به خوبی این مناطق را از علف های هرز بزداید. باطری این ربات قوی و همچنین سازگار با محیط زیست است. بنابراین هر هفته یا هر ده روز ( یا هر زمانی که چمنهای باغچه تان بلند شد و نازیبا به نظر رسید)، میتواند با استفاده از ربات WORK و یک برنامه زمانی روزانه ان را روی چمنها رها کنید تا کار خودش را به نحو مطلوب ادامه دهد. این ربات مجهز به الارم ضد سرقت نیز می باشد.

هنگامی که شارژ این ابزار کم بوده یا هوا بارانی باشد، به صورت خودکار به محفظه خود خواهد برگشت و هنگامی دوباره کار را شروع خواهد کرد که فول شارژ شده یا زمین خشک شده باشد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها