روش هایی معجزه آسا برای فرار از هک شدن

0
577

کالاسودا_روش هایی معجزه آسا برای فرار از هک شدن تلفن های همراه هوشمند خود را می شناسید؟ اگر دوست دارید با هک شدن موبایل خود مقابله کنید بد نیست با برخی روش های هوشمند آشنا شوید.

این روزها کمتر فردی پیدا می شود که از موبایل هوشمند، تبلت و یا تلفن همراه هوشمند استفاده نکند. با این وجود، بسیاری از این افراد مطلع نیستند که این تلفن های همراه می توانند به راحتی هک شوند اما به نظر می رسد روش هایی معجزه آسا نیز وجود دارند که می توانند از هک شدن پیشگیری کنند.

اما چند درصد از افراد جامعه از این روش های معجزه آسا اطلاع دارند؟ به نظر می رسد تعداد افرادی که از این روش های معجزه آسا مطلع هستند بسیار کم است.

اگر دوست دارید با تعدادی از این روش های معجزه آسای ضد هک مطلع شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید:

جای هر اطلاعاتی روی گوشی موبایلتان نیست

موبایل های هوشمند کاربران می توانند اطلاعات پرشماری را در خود جای دهد، اما آیا ذخیره این اطلاعات همیشه درست است؟ اگر به دنبال نتایج معجزه آسا هستید، بهتر است بدانید خودتان هم باید محتاط باشید، برای مثال اطلاعات خیلی شخصی را روی موبایلتان ذخیره نکنید. اطلاعات بسیار شخصی شامل مواردی مثل عکس های خاص و خانوادگی و موادری شخصی می شود.

افزون بر این ها، احتمال گم شدن یا به سرقت رفتن تلفن‌های همراه، بیشتر از سایر ابزار‌های رایانه‌ای است. از این رو، اطلاعات و محتوا‌های ذخیره شما در آن، در معرض خطر و آسیب‌های جدی ناشی از دسترسی سارق به آن‌ها قرار دارد.

اطلاعات و رمزهای تجاری و بانکی خود را در موبایلتان ذخیره نکنید

بهتر است هر نوع اطلاعاتی را در موبایلتان ذخیره نکنید. اما شاید بخشی از اطلاعاتی که بسیاری از افراد به آن توجه نمی کنند اطلاعات مرتبط با رمز های عبور بانکی و موارد مشابه باشد.

بر همین اساس بهتر است اطلاعات و شناسه های خود را از موبایلتان پاک کنید  و در گوشی موبایلتان ذخیره نداشته باشید، چرا که این کار بسیار خطرناک است.

جی پی اس را خاموش کنید

اگر از هک شدن هراس دارید و به دنبال روش هایی معجزه آسا هستید، شاید یکی از برترین روش ها خاموش نگه داشتن جی پی اس باشد. بهتر است تنها زمان هایی که به جی پی اس نیاز دارید آن را روشن نگه دارید .

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در ساعت ۹ هر شب به آخرین اخبار حوزه تکنولوژی گوش دهید