میزکار هوشمند مناسب برای پشت میز نشینها

0
1320

کالاسودا – میزکاری هوشمند به نام SmartDesk 3 که دارای هوش مصنوعی است برای کارمندان طراحی شده است که ساعات طولانی پشت میز می‌نشینند.

 سلامت خود را به وسیله این میزکار هوشمند که حالت ایستاده هم دارد تضمین کنید. این میز با استفاده از هوش مصنوعی با چربی سازی بدن شما مقابله می کند و سبب افزایش بهره وری شما در هنگام کار می شود.

این میز هوشمند دارای موتور دوگانه الکتریکی است که میزان فعالیت شما را در زمان های حقیقی اندازه گیری میکند و به شما اجازه می دهد تا از زمان نشستن و بلند شدن از پشت میز مطلع شوید.

ساختار این دستیار هوش مصنوعی به گونه ای است که به شما پیشنهاد می دهد، اکنون وقت دور زدن و بلند شدن از پشت میزکار است و اگر کار واجبی دارید می توانید به صورت ایستاده آن را انجام دهید.

این کار میتواند موجب افزایش بهره وری و تمرکز شما شود. این میز اولویت ها، نیازها و زمان ناهار و استراحت را به شما یادآور میشود. همچنین قادر است پیش بینی کند که چه زمانی خسته می شوید، به شما یادآوری می کند که آبی بنوشید یا اندکی در اطراف قدم بزنید.

با همگام کردن برنامه این میز با تقویم گوگل، می توانید برنامه زمانی خود را به آن داده و بیشترین بهره را از زمان خود ببرید. قیمت این گجت ۵۰۰ دلار است و ارتفاع آن در حالت ایستاده تا میزان ۲۴-۵۰ اینچ قابل تنظیم بوده و در رنگهای سیاه، سفید و خاکستری موجود است.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید