پوشش زنده مراسم رونمایی از پرچمداران آنر در قلب جزیره

0
575
مختصری از محصولات جدید آنر در لندن

مراسم رونمایی محصولات جدید آنر تا دقایقی دیگر در شهر لندن آغاز می شود، با توجه به اخبار منتشر شده گوشی های هوشمند آنر 20 و آنر 20 پرو طی این مراسم به صورت رسمی رونمایی خواهند شد.با وجود مشکلات پیش آمده برای کمپانی هواوی این محصولات قصد دارند بدون توجه به حواشی به قدرتنمایی بپردازند.

گوشی هوشمند آنر 20 را باید پرچمدار اقتصادی و همچنین نسخه پرو این محصول را می توانیم در کنار برترین گوشی های هوشمند اندرویدی قرار دهیم.محصولاتی که بدون شک تاثیر مهمی روی فروش برند های دیگر دارند.

از ساعت 17:30 به وقت تهران مراسم رونمایی آغاز شد. آغاز این مراسم با تیزری همراه است که در کنار معرفی سری آنر 20   شعار CAPTURE WONDER را به همراه دارد.

طی اعلام گوینده آغاز سخنرانی کمی دیرتر آغاز می شود و همچنان شاهد پخش موسیقی در سال هستیم.مراسم پس از کمی تاخیر با سخنرانی مدیرعامل آنر آقای George Jao آغاز شد. وی صحبت های خود را در مورد موفقیت های این برند از سال آغازین آن بیان می کند و این موضوع را بیان کرده که محصولات آنر بر پایه و تمرکز روی نیازهای جوانان توسعه پیدا می کنند.

آنر و قدرتنمایی در لندن

پس از این موضوع بیان کرد که امروز زمان رونمایی از خانواده آنر 20 است.در این میان از افراد جدید خانواده آنر نام برد که چهره های مهمی همچون دله آلی بازیکنان انگلیسی تیم تاتنهام اشاره کرد. در کنار این نام اسامی دیگر همچون رابین پاکالن، میرا فیلزاه و..قرار دارند.

مدیرعامل آنر آقای George Jao سخنرانی خود را با حدف اهمیت فروش آنلاین ادامه می دهد و همچنین این موضوع را بیان می کند که آنر قصد دارد در شهر های زیر فروشگاه های خود را افتتاح کند. چنگدو، مسکو، میلان،مادرید و پاریس از جمله این شهر ها هستند که به زودی آنر شروع به فعالیت می کند.

پس از اعلام همکاری آنر با کمپانی مد موسکینو اشاره می شود که زمان رونمایی از محصولات جدید آنر رسیده است.

آنر 20 و آنر 20 پرو رونمایی شدند

پس از نمایش آنر 20 پرو در مورد تکنولوژی جدید آنر در مورد طراحی جدید این محصول صحبت می شود که از طراحی جدید 3d triple mash بهره می برد.

پرچمدار جدید آنر دارای صفحه نمایش 6.26 اینچی و تمام صفحه است، این محصول برای دوربین سلفی از حفره صفحه نمایش بهره برده و دکمه پاور این محصول نیز در بخش کناری این گوشی هوشمند قرار دارد، بر اساس ادعای مدیرعامل آنر سرعت باز شدن قفل صفحه نمایش این محصول کمتر از 0.3 ثانیه است و پس از نگه داشتن یک ثانیه ای آن می توانید به دستیار صوتی این محصول دسترسی پیدا کنید.

حال نوبت به رنگ های این محصول می رسد، رنگ های فانتوم بلو، فانتوم مشکی در کنار رنگ های آبی و همچنین مشکی براق و سفید پازل رنگ های آنر 20 پرو را تکمیل می کنند.

پس از بررسی رنگ های این محصول نوبت به شاهکار آنر با کمپانی موسکینو می رسد و شاهد رونمایی نسخه موسکینو ادیشن نیز هستیم.

حال نوبت به شگفت انگیز ترین بخش رونمایی آنر یعنی بخش دوربین می رسیم

پرچمدار جدید آنر ارتفای بسیار خوبی داشته و با 4 لنز دوربین روانه بازار فروش می شود، ساختار این لنز ها مانند شایعاتی است که در چند وقت اخیر منتشر شده است و حضور لنز های 48 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در کنار لنز های فوق عریض و تله فوتو در کنار لنز ماکرو تصاویر خارق العاده ای را برای کاربران فراهم می کند. در ادامه برخی از تصاویر گرفته شده با این دوربین به نمایش گذاشته می شود.

همانطور که بیان شد این گوشی هوشمند اولین محصولی است که با گشودگی دریچه دیافراگم 1.4 روانه بازار فروش می شود و از قابلیتی به نام AI ULTRA CLARITY  صحبت می شود که باید دید چگونه شرایط بهتری را برای این محصول ایجاد می کنند.

به نظر می رسد آنر قصد خودنمایی و رقابت با برند های رقیب خود را دارد از این رو به بررسی اندازه سنسور پرچمدار خود با برندهای رقیب می پردازد و تمرکز خود را روی مقایسه محصول جدید خود با گرانترین گوشی هوشمند اپل یعنی آیفون ایکس اس مکس قرار می دهد و این موضوع را بیان می کند که 50 درصد جذب نور بیشتری در مقایسه با این گوشی هوشمند دارد.

حال به بررسی یک آزمایش جالب پرداخته می شود که قدرت این محصول در تصویر برداری در نور بسیار کم یا بهتر بگوییم بدون نورد خاصی!!را مشاهده می کنیم.

دوربین اصلی این محصول یک لنز IMX586  شرکت سونی است که یکی از قدرتمندترین لنز های موجود به شمار می رود، در کنار این لنز، سنسور فوق عریض با زاویه 117 درجه شرایط خیره کننده ای را برای کاربران فراهم می کند.این گوشی هوشمند زوم اپتیکال سه برابری را به همراه دارد.

و باز هم قدرتنمایی دیگر از دوربین این گوشی هوشمند و این بار با گلکسی اس 10 پلاس و آیفون ایکس اس مکس. قدرتنمایی آنر در بخش دوربین کاملا مشهود است و زوم 10 برابر این محصول را به رخ حضار می کشاند.

حال نوبیت به دوربین سلفی این محصول می رسد و شاهد لنز 32 مگایپسکلی برای این گوشی هوشمند فوق حرفه ای هستیم. این دوربین مانند دوربین اصلی آنر 20 پرو از قابلیت های هوش مصنوعی برای تصویر جذاب و با کیفیت همراه است.

نمره DxOMark

شاهکار آنر در بخش دوربین!!!! گوشی هوشمند آنر 20 پرو در وب سایت DxOMark نمره 111 را کسب کرده است، حضور در رتبه سوم بهترین دوربین این وب سایت شرایط خیره کننده ای را برای آنر رقم می زند.

گذر از بخش دوربین و معرفی پردازنده کایرین 980

در بخش سخت افزاری نیز پرچمدار آنر قصد دارد شاهکار خود را تکمیل کند، این گوشی هوشمندمطابق انتظارات با پردازنده کایرین 980 و رم های بالاتر از 8 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد.حافظه داخلی های این محصول نیز دارای نسخه 256 گیگابایتی و بالاتر هستند.

آنر ٢٠ پرو به همراه سیستم خنک کننده روانه بازار فروش می شود و به نوعی برای گیمر ها خودنمایی می کند، این محصول از Glu Turbo 3.0 پشتیانی می کند که با 25 بازی گرافیکی و قدرتمند سازگاری دارد.

همکاری خیره کننده با بازی فورتنایت

آنر با سازندگان بازی فورتنایت نیز همکاری جالبی داشته و شخصیت جدید به این بازی اضافه شده که افرادی که از آنر 20 پرو استفاده می کنند در دسترس قرار می گیرد.

باتری 4000 میلی آمپری ؛ در طول روز نیاز به شارژ کردن دستگاه ندارید

پرچمدار جدید آنر از باتری 4000 میلی آمپری بهره می برد و می تواند یک روز کامل شارژ باتری در اختیارتان قرار دهد. فناوری سوپر شارژ این محصول 50 درصد از شارژ باتری را در 30 دقیقه شارژ می کند. در انتها نیز به بهبود کیفیت صدای این محصول پرداخته می شود و باید دید چه شرایطی را در اختیار کاربران قرار می دهد.هدفون این محصول نیز با هدف بهبود کیفیت صدا از هوش مصنوعی بهره می برد

قیمت دستگاه ها مشخص شد!

گوشی هوشمند آنر 20 قیمت 499 یورو دارد و نسخه پرو این محصول نیز 100 دلار گرانتر  و 599 یورو به فروش می رسد. قیمت ها بسیار جالب هستندو از پرچمداران وان پلاس قیمت کمتری دارند. زمان فروش این محصولات هنوز اعلام نشده و واژه Coming Soon را مشاهده می کنیم.

آنر 20 لایت معرفی شد

آنر ٢٠ لایت با صفحه نمایش 6.21 اینچی و همچنین دوربین سه گانه رونمایی شد. لنز ها مانند نسخه پرو ساختار عمودی دارند و لنز اصلی 24 مگاپیکلسی در وسط قرار گرفته و لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی در پایین و لنز 2 مگاپیکسلی برای تصاویر بوکه در بالای این لنز قرار دارند.

پس از این موضوع باز هم به ویژگی Super Night Mode پرداخته می شود که این محصول نیز می تواند در تاریکی تصاویر خیره کننده ای را ثبت کند.

مطابق انتظار این محصول با پردازنده کایرین 710 رونمایی شد و آنر قیمت 299 یورو را برای این محصول در نظر گرفته است. نسخه 299 یورویی نیز با 128 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین رم 4 گیگابایتی به فروش می رسد، فروش این محصول زودتر از پرچمداران آغاز می شود و باید شاهد فروش این گوشی هوشمند از روزهای آینده در بازار جهانی باشیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
honorfans
honorfans
4 سال پیش

عالی بود ..مرسی

بهار سیار
بهار سیار
4 سال پیش
Reply to  honorfans

خواهش می کنم/ ممنونم از توجهتون

مهرزاد
مهرزاد
4 سال پیش

تو ایرانم میاد نسخه لایتش؟؟

بهار سیار
بهار سیار
4 سال پیش
Reply to  مهرزاد

از طرف دفتر آنر هیچی به ما اعلام نشده فعلا

امیری
امیری
4 سال پیش

به نظرتون خوبه؟

بهار سیار
بهار سیار
4 سال پیش
Reply to  امیری

منظورتون متوجه نشدم