زمان عرضه ساعت هوشمند هواوی مشخص نیست

0
380

کالاسودا – مدیر هواوی در مورد ساعت هوشمند جدید این شرکت توضیحاتی داد و بیان کرد که زمان عرضه این ساعت نزدیک است، اما بازه زمانی دقیق آن فعلا مشخص نیست.

بر اساس گزارش های اخیر، ریچارد یو، مدیر عامل شرکت هواوی در مصاحبه ای اعلام کرده است که این شرکت در حال حاضر قصد ندارد ساعت هوشمند جدید خود را معرفی کند، تنها در شرایطی این کار را انجام می دهد که عمر باتری و عملکرد آن را به طور قابل توجهی بهبود بخشیده باشد.

در حقیقت مدیر اجرایی این شرکت می گوید که مصرف باتری های نسل بعدی ساعت های هوشمند هواوی یک هفته دوام خواهند داشت که در حال حاضر میزان شارژ باتری ساعت های هوشمند که از سیستم عامل WearOS استفاده می کنند، تنها دو روز است و هواوی درصدد است این زمان را به شدت بهینه سازد. به همین دلیل هنوز در حال کار روی میزان مصرف باتری های خود است و طبق گفته رئیس این شرکت تا به هدفی که در این زمینه می خواهد نرسد، ساعت جدید خود را رونمایی نخواهد کرد.

همچنین عملکرد این ساعت نیز به طور همزمان در کنار باتری باید تقویت شود و تا به این هدف نرسد، به بازه رونمایی نزدیک نمی شود. مدیر هواوی توضیحاتی را در خصوص مذاکره با کوالکام داده و یک تراشه جدید و اختصاصی برای این ساعت در رسیدن به هدف نهایی این شرکت نیز ارائه کرد.

هوش مصنوعی در تراشه های ساعت

 یو بیان کرده است که به کار گیری هوش مصنوعی در چیپست محصولات پوشیدنی می تواند به کارایی بهتر محصول کمک کند. با توجه به عملکرد ادعا شده از آخرین چیپست ساعت هواوی به نام کایرین 980، هواوی تصمیم گرفته است که تولید تراشه بعدی را به شرکت دیگری بسپرد که اکنون با کوالکام مذاکراتی را به انجام رسانده است.

گفته می شود که تا زمانی که عملکرد این ساعت به انتظارات مورد نظر هواوی نرسد، ان را عرضه نخواهد کرد. از طرف دیگر هواوی تضمینی برای ارائه جزئیات در مورد این گجت پوشیدنی نداده است. در حالی که ناظر پروژه این شرکت معتقد است که تراشه جدید کوالکام می تواند این نیازها را برطرف کند و هواوی را روز به روز به بازه رونمایی ساعت جدیدش نزدیک کند.

ساعت هوشمند هواوی واچ 2 در کنگره جهانی موبایل سال گذشته معرفی شد، اما بازخورد بسیار ضعیفی را از کاربران دریافت کرد، زیرا بسیاری از قابلیت‌های سودمند نسل اول خود را از دست داده بود. به همین دلیل هواوی تلاش و زمان زیادی را روی طراحی ساعت جدید هوشمند خود گذاشته است.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید