زیر سوال رفتن شیشه گوشی تاشو Z Flip سامسونگ با انجام تست مقاومت

0
2688

معمولاً یک گوشی با صفحه نمایش شیشه‌ای در سطح شش یا هفت خراشیده می‌شود؛ اما با کمال تعجب چنین چیزی در سامسونگ گلکسی Z Flip صدق نمی‌کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از indianexpress، هفته گذشته سامسونگ رسماً گوشی تاشو جدید خود به نام سامسونگ گلکسی Z Flip را به بازار عرضه کرد. علاوه بر طراحی شیک Z Flip که مورد توجه مصرف کنندگان و علاقه مندان فناوری است، “شیشه فوق العاده نازک” در قسمت جلویی آن جلب توجه می‌کند.

 

شکست گلکسی زد فلیپ در تست دوام شیشه

سامسونگ ادعا می‌کند که گلکسی Z فلیپ بر خلاف گلکسی فولد و موتورولا Razr از شیشه ساخته شده است. در ابتدا این ویژگی یک موفقیت به نظر می‌رسد، اما پس از تماشای ویدئو تست مقاومت JerryRigEverything، داستان به نظر متفاوت است.

معمولاً گوشی با صفحه نمایش شیشه‌ای تنها در سطح شش خراشیده می‌شود و یا در صورت استفاده از شیشه با کیفیت خراش‌ها فقط در سطح هفت ظاهر شوند.

 

این ویدئو نشان می‌دهد که گوشی تاشو سامسونگ در سطح دوم دچار خراش های عمیق می‌شود؛ اتفاقی که اغلب در مورد گوشی‌هایی با صفحه نمایشی پلاستیک رخ خواهد داد. در فیلم تست دوام JerryRigEverything از دو گوشی تاشو گلکسی فولد، و ریزر موتورورلا با صفحه نمایش پلاستیکی نیز استفاده شده که همین اتفاق برای آنها نیز رخ می‌دهد.

این اتفاق برای گلکسی فولد و ریزر موتورولا با صفحه نمایش پلاستیکی منطقی است؛ اما زد فلیپ سامسونگ از شیشه فوق العاده نازک ساخته شده است.

در فیلم Zack Nelson می‌گوید: “این صفحه همانند سایر گوشی‌ها با صفحه نمایش شیشه‌ای به هیچ وجه در برابر خراش مقاوم نیست”.

سخنگوی سامسونگ در مقابل تست دوام واکنش نشان داده و به The Verge گفت: “Galaxy Z Flip از نمایشگر Infinity Flex با شیشه فوق العاده نازک (UTG) برای ارائه یک ظاهر زیبا برخوردار است و یک تجربه دید همه جانبه را ارائه می‌دهد. فناوری UTG سامسونگ با سایر دستگاه‌های پرچمدار گلکسی متفاوت بوده و در نتیجه مقاومت آن نیز کمتر است. در حالی که صفحه نمایش خم می‌شود، باید با احتیاط از آن استفاده کرد. همچنین، Galaxy Z Flip دارای یک لایه محافظ در بالای شیشه UTG مشابه گلکسی فولد است”.

سامسونگ تایید کرده که در صورت خراب شدن صفحه نمایش برای باز اول، آن را با قیمت 119 دلار جایگزین خواهد کرد؛ همچنین این کمپانی یک محافظ صفحه نمایش تخصصی را نیز طراحی کرده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها