ساعت هوشمند جدید فسیل معرفی شد

0
2024
ساعت هوشمند جدید فسیل معرفی شد

شرکت فسیل ساعت هوشمند جدید خود با تراشه کوالکام Wear 3100 را معرفی کرد.

این شرکت در گذشته چندین ساعت هوشمند با سیستم عامل Wear OS یا همان اندروید ویر سابق ساخته است و در حال حاضر یکی دیگر از انواع این ساعت را رونمایی کرده است. این شرکت امروز اعلام کرد که یک ساعت هوشمند اسپورت را به زودی روانه بازار خواهد کرد. این گجت پوشیدنی قدرت خود را از پردازنده اسنپدراگون wear 3100 کوالکام به دست می آورد و روی سیستم عامل Google Wear اجرا می شود. این ساعت هوشمند در اندازه های 41 و 43 میلی متری ارائه می شود.

این شرکت هنوز اطلاعاتی در مورد صفحه نمایش یا رزولوشن این صفحه ارائه نکرده است، اما می توان حدس زد که صفحه نمایش فرم دایره ای دارد. همچنین شرکت فسیل تائید کرد که ساعت اسپورت فسیل دارای ویژگی هایی چون ردیاب ضربان قلب و NFC است که به کاربران امکان پرداخت با استفاده از دستگاه را می دهد.

باتری این ساعت چقدر دوام می آورد؟

این سیستم حتی درای یک GPS یکپارچه است که در قاب ضدآب این ساعت تعبیه شده است. این شرکت می گوید که باتری 350 میلی آمپری آن می تواند تمام طول روز باتری را برای شما حفظ کند. این گجت پوشیدنی به نام Sport Smartwatch قرار است در شش رنگ مختلف خاکستری، صورتی، قرمز، آبی، سبز و مشکی عرضه شود. همچنین انواع مختلفی بند ساعت سیلیکونی (28 نوع) برای این ساعت وجود دارند که کاربران می توانند آن را با رنگ های مختلف روی ساعت خود تست و استفاده کنند.ساعت هوشمند جدید فسیل معرفی شد

حضور اسپاتیفای روی ساعت هوشمند جدید فسیل

 اپلیکیشن اسپاتیفای نیز به صورت پیش فرض روی این ساعت وجود دارند و کسانی که مایل به پخش موسیقی در ساعت هوشمند خود هستند از این ویژگی استقبال خواهند کرد. پیش از این نیز اسپاتیفای به تازگی تست یک برنامه رسمی برای ساعت اپل واچ را برای آزمایش کنندگان بتا برای آیفون شروع کرده است تا به ورژن این برنامه در اپلیکیشن دسترسی داشته باشند. به نظر می رسد که این برنامه به صورت پیش فرض در ساعت های هوشمند اپل اخیرا موجود خواهد شد و از این اپلیکیشن برای کنترل پخش موسیقی استفاده خواهد شد.

این ساعت یکی از اولین ساعت های هوشمندی است که با پردازنده جدید کوالکام برای دستگاه های پوشیدنی همراه است که وعده عملکرد و بهبود کارایی در باتری را می دهد. تمام ویژگی هایی که بخشی از سیستم Wear Os هستند، در این ساعت هوشمند موجود اند. فسیل ساعت Fossile Sport خود را با قیمت 255 دلار به صورت آنلاین و از طریق خرده فروشی های معروف به فروش می رساند.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها