ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد

0
1231
ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ به صورت رسمی معرفی شد

سامسونگ در کنار معرفی پرچمدار جدید خود S10، مجموعه جدیدی از ابزارهای پوشیدنی مانند ساعت های هوشمند گلکسی واچ سامسونگ را معرفی کرد.

این مجموعه شامل ساعت این مجموعه شامل ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو Galaxy Watch Active دستبند سلامت در دو نسخه Galaxy Fit و  Galaxy Fit e و هدست داخل گوشی گلکسی باد Galaxy Buds‏ شود. این ابزارهای سامسونگ در هر زمینه‏ ای از تلاش برای منظم کردن فعالیت‏ های روزانه تا انگیزه بیشتر برای ورزش و سلامتی در کنار شما خواهند بود.

با ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ ورزش کنید

گلکسی واچ اکتیو می تواند تمام امور ساعت های هوشمند مانند شمارش گام ها، کالری شماری، پخش موسیقی، پاسخ به تماس ها، نمایش نوتیفیکیشن ها و … را انجام دهد. نحوه ورزش با این ساعت به این صورت است که تنها کافی است تمرین مورد نظرتان را انتخاب و فعالیت را شروع کنید. این ساعت بصورت خودکار تشخیص می ‏دهد که در حال چه فعالیتی مانند دویدن، دوچرخه سواری، طناب زدن یا دستگاه‏های ورزشی هستید. شما می ‏توانید بصورت دستی بیش از 39 فعالیت را انتخاب، هدف خود را تعیین و بر روند پیشرفت خود نظارت کنید.

سنجش فشار خون

این ساعت همچنین قادر است بر فشار خون کاربر نیز نظارت کند امکان رهگیری هوشمند فشار خون روی مچ دست را به کاربر بدهد. سامسونگ برای انجام این کار از محققین دانشگاه کالیفرنیا بهره برده است. با دانلود اپلیکیشن My BP Lap که بصورت مشترک با دانشگاه کالیفرنیا تولید شده است، می‏توانید فشار خون خود را بصورت مستقیم توسط این ساعت تحت نظر داشته باشید.با ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ ورزش کنید

طراجی ظریف تر و باریک تر

اگر بخواهیم در مورد ظاهر این ساعت صحبت کنیم می توان به مواردی مانند طراحی ظاهری ظریف تر و باریک تر اشاره کرد که موجب وزن سبک شده و خصوصا در هنگام ورزش می تواند سبک زندگی متوازنی برای کاربر ایجاد کند. همچنین می توانید با انتخاب ظاهر دلخواه ‏تان برای ساعت و یکی از انواع بندهای اسپورت با رنگ ‏های متنوع، می‏توانید ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ را با سلیقه خودتان سازگار کنید.

آرامش خیال داشته باشید

بخش دیگری به نام آرامش خیال یا peace of mind به این ساعت های جدید اضافه شده است که قابلیت رهگیری استرس در ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ و این امکان را به شما می‏ دهد تا میزان استرس خود را مدیریت کنید. به این ترتیب می‏توانید در صورت بالا رفتن میزان استرس، با انجام تمرین‏ های تنفسی، سطح استرس را کنترل و سلامت بلندمدت خود را مدیریت کنید.

تجربه بهینه کار با این ساعت

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو به شما امکان می‏دهد تجربه خود از یک زندگی متصل را در کل اکوسیستم گلکسی توسعه دهید. این ساعت هوشمند با هردو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری داشته و در کنار رهگیری زنده فعالیت‏ در فضای بسته و باز، امکان استفاده از اپلیکیشن‏ های محبوب شرکت ‏های شخص ثالث مانند Under Armour، اسپاتیفای یا Strava را نیز به شما می‏ دهد. با استفاده از قابلیت‏ های بیکسبی می ‏توانید ساعت هوشمند گلکسی واچ خود را با فرمان صوتی کنترل و کارهایی مانند ارسال پیام متنی یا تماس گرفتن را بدون کار با گوشی، انجام دهید. نظر شما در مورد این ساعت چیست؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها