ساعت هوشمند KOSPET Prime 2 مجهز به دوربین چرخان

1
3141

در مورد ساعت هوشمند KOSPET Prime 2 در روزهای گذشته خبرها و شایعات زیادی به گوش می‌رسد. اکنون می‌توانید به لطف تصاویر فاش شده‌ی آن، این پیش بینی‌ها را تکمیل‌تر کنیم. نکته جالب توجه در مورد آن سازگاری ساعت هوشمند با دوربین قابل چرخش است. حرکتی بسیار خلاقانه و جسورانه که در نهایت می‌تواند بسیار کاربردی و عالی باشد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، مدل قبلی این ساعت KOSPET Prime به تنظیمات دوربین دوگانه متکی بود؛ اما مدل جدید با دوربین قابل چرخش و همچنین استفاده از پردازنده قدرتمند هشت هسته‌ای Helio P22 می‌تواند بسیار عالی عمل کند. این دوربین طبق اطلاعات فاش شده باید Sony IMX214 با رزولوشن 16 مگاپیکسل باشد.

به طور کلی، KOSPET Prime 2 یک پرچمدار واقعی است. علاوه بر چیپست Helio P22 دارای رم 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
ehsun
ehsun
2 سال پیش

سلام یک ساعت هوشمند kospet prime 2 خریداری کردم مشکل اینجاست همتا سرویس موبایل قطع کرده و با تماس با اون میگه imei معتبر نیست و برند فیک هست درحالیمه این ساعت بهترین ساعت هوشمند جهان درسال 2021 شناخته شد و از خیلی از برندها از جمله سامسونگ و هواوی امکانات بیشتر و باطری ثوی تری و مجهز به دوربین 13 مگ سوین است لطفا کمک کنید