هوآوی Mate 40 با چیپست مدیاتک در خارج از چین

0
1307

سری Mate 40 پرچمداران آتی هواوی هستند که قرار است در چند ماه آینده عرضه شوند. این سری با تجهیزاتی از جمله چیپست جدید Kirin، همراه خواهند بود. اما طبق گزارش هواوی ممکن است طبق سنت سامسونگ، از پردازنده‌های دو گانه برای پرچمداران آینده خود استفاده کند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gizmochina، مطابق گفته‌ی Teme  ناشری که به نشت اطلاعات هواوی و آنر می‌پردازد؛ سری Mate 40 که دارای چیپست Kirin 1000 است ممکن است منحصر به کشور چین باشد. هوآوی به دلیل ممنوعیت اخیر که مانع از خرید چیپست جدید HiSilicon از سوی تأمین کنندگان شده، از استراتژی سامسونگ استفاده می‌کند و ممکن است از چیپست دوگانه در گوشی‌های خود بهره ببرد.

البته نام چیپست دوم که در سری میت 40 و خارج از چین عرضه می‌شود؛ مشخص نیست. اما احتمالاً یکی از پردازنده‌های مدیاتک بوده و طبق حدسیات +Dimension 1000 است؛ مگر آنکه قبل از عرضه گوشی پردازنده‌ی قوی‌تری ارائه شود.

همچنین طبق اخبار هواوی ممکن است چیپست جدید اسنپدراگون 865 پلاس کوالکوم را خریداری کند. در ماه می، یک تحلیلگر بازار KeyBanc Capital Markets فاش کرد که هواوی از پردازنده‌های اسنپدراگون کوالکوم در سری‌های P50 و Mate 50 استفاده خواهد کرد.

هواوی به اندازه كافی چیپست Kirin برای سری Mate 40 در اختیار ندارد. غول چینی تنها 8 میلیون چیپست دارد که کمتر از میانگین (10 میلیون دستگاه) هوآوی میت است که سالانه فروخته می‌شود.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها